Foto's van het landelijk kampeerweekend van regio West
- Joan Tacx
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
08-05-2008 21:34 #50391
door Joan Tacx
Foto's van het landelijk kampeerweekend van regio West is gemaakt door Joan Tacx
Regio West was natuurlijk weer aanwezig op het landelijk kampeerweekend.
Hierbij een impressie KLIK HIER
Hierbij een impressie KLIK HIER
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Sieger van der Veen
- Junior lid
-
Minder
Meer
18-05-2008 14:21 #89080
door Sieger van der Veen
Volvo Qua Patet Orbis
Beantwoord door Sieger van der Veen in topic Foto's van het landelijk kampeerweekend van regio West
Natuurlijk waren diverse mensen uit Regio West ook weer aanwezig bij het Landelijk Kampeerweekend 2008, maar de eer voor het slagen ervan komt toch echt toe aan alle organisatoren en helpende handen van vnl Regio Zuid-West tw Zeeland en West-Brabant !!
Volvo Qua Patet Orbis
- Edgar Beekhuyzen
- Premium lid
-
Minder
Meer
31-05-2008 10:10 #89079
door Edgar Beekhuyzen
Beantwoord door Edgar Beekhuyzen in topic Foto's van het landelijk kampeerweekend van regio West
<p>hoi </p><p>wij hebben ook foto's van het kampeerweekend.</p><p>maar hoe zet je ze op de site?</p><p> </p><p>gr sonja</p>
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
01-06-2008 11:17 #89078
door Ruud Reniers
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Foto's van het landelijk kampeerweekend van regio West
<p>Sonja,</p><p>je kan ze zelf op een foto site zitten en vervolgens de link in een bericht hier zetten. Ik kan er vervolgens weer een directe link van maken op het deel van het kampeerweekend. Of je stuurt een mailtje naar
regiozuidwest@v44.nl
</p><p> </p>
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
01-06-2008 13:53 #89077
door Ruud Reniers
Fluidfilm!
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Foto's van het landelijk kampeerweekend van regio West
<font size="4">Klik op Activiteiten en vervolgens op Kampeerweekend om het menu uit te vouwen en het verslag te lezen en foto's te bekijken van dit evenement bij locatie en programma.</font>
Fluidfilm!