Informatie verzocht: reparatie Volvo Amazone [1967] in Noord Hol
- Niels Bijl (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-05-2008 12:09 #50377
door Niels Bijl (GAST)
Informatie verzocht: reparatie Volvo Amazone [1967] in Noord Hol is gemaakt door Niels Bijl (GAST)
Beste,
Ik ben opzoek naar een Volvo club of garage in regio NH - Hoorn voor reparatie van mijn Volvo Amazone uit 1967. Zou graag advies krijgen, elke suggestie is welkom!
Dank en groet, Murdo Bijl
Ik ben opzoek naar een Volvo club of garage in regio NH - Hoorn voor reparatie van mijn Volvo Amazone uit 1967. Zou graag advies krijgen, elke suggestie is welkom!
Dank en groet, Murdo Bijl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Paul van Steijn
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2008 13:01 #89141
door Paul van Steijn
Beantwoord door Paul van Steijn in topic Informatie verzocht: reparatie Volvo Amazone [1967] in Noord Hol
<p>Hoi Murdo,</p><p>Kijk eens bij Nordicar te Heerhugowaard of Veterancar te Wognum.
Succes.</p><p>Groet Paul.</p>
Succes.</p><p>Groet Paul.</p>
- Jaap Gerkes
- Junior lid
-
Minder
Meer
16-05-2008 15:49 #89140
door Jaap Gerkes
Beantwoord door Jaap Gerkes in topic Informatie verzocht: reparatie Volvo Amazone [1967] in Noord Hol
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Garage van West in Uitgeest. Zitten naast het station, is soms ook handig,
J
J
- Ernest Zethof
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
17-05-2008 19:43 #89139
door Ernest Zethof
Beantwoord door Ernest Zethof in topic Informatie verzocht: reparatie Volvo Amazone [1967] in Noord Hol
Hoi Murdo, ik kan je Veterancar van Bas de Koning aanbevelen. Hij heeft naast nieuwe onderdelen ook heel veel gebruikte. Ik denk dat het ook vooral een gevoel is waar je je thuis voelt, Wognum is in het ieder geval als je in Hoorn woont naast de deur. Succes, Ernest
- Victor Broos
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2008 10:47 #89138
door Victor Broos
Beantwoord door Victor Broos in topic Informatie verzocht: reparatie Volvo Amazone [1967] in Noord Hol
<p>Goede ervaringen bij Veterancar - Bas de Koning je krijgt goede service en een eerlijk verhaal. Hij is nooit te flauw de echte doe-het-zelver met tips, trucs en evt 2ehands onderdelen te helpen. Verder inderdaad een gevoel waar je je lekker voelt. De Volvo wereld is toch klein, dus echte bloebers kunnen de gerenomeerden zich niet - vaak - veroorloven.</p>
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-05-2008 21:13 #89137
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Informatie verzocht: reparatie Volvo Amazone [1967] in Noord Hol
Dat gerenommeerde bedrijven zich geen echte - door jou genoemde- bloebers durven te veroorloven,daar zou ik maar niet al te zeker van zijn.