Rek op dak 144
- Marijn Hendrikx
- Elite lid
-
Minder
Meer
21-07-2008 19:09 #50249
door Marijn Hendrikx
Rek op dak 144 is gemaakt door Marijn Hendrikx
<p>Beste mensen,</p><p>Ik zat net wat foto's en filmpjes te bekijken van de Bant to Beijing Rally, wat een geweldige avonturen maken die mensen mee zeg(!), en er viel me iets op. Op het dak van met name de combi's zie je die houten rekjes. Hier kun je heel makkelijk een extra velg, etc. op leggen en vastsnoeren. Nu heb ik een 144 en wel een gewone imperial, maar dat zijn maar twee reepjes, waar je iets, dat lang is, op kunt leggen... Ik vroeg me af of er ook van die rekjes voor de 144 geleverd zijn geweest. Weet iemand hier een antwoord op?</p><p>Bij voorbaat dank voor de reacties!</p><p>Groeten Marijn</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-07-2008 22:39 #89643
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Rek op dak 144
<p>Marijn,</p><p> </p><p>Voor de 145 zijn ze wel ooit geleverd; ik heb jaren terug een 145 imperiaal aangepast voor een combi. Was een kwestie van ietsjes smaller maken.</p><p>Huke Basart is de imperiaal man voor oude Volvo's. Hij heeft de 144 niet in zijn standaard pakket zitten maar misschien wil hij de uitdaging wel aangaan.</p><p>
www.hukebasart.nl/huke/?Imperiaals
</p>
- Marijn Hendrikx
- Elite lid
-
Minder
Meer
23-07-2008 18:42 #89642
door Marijn Hendrikx
Beantwoord door Marijn Hendrikx in topic Rek op dak 144
<p>Dank je wel voor de tip Han! Ik zie Huke vast weer op de beurs komend jaar en zal dan eens vragen wat de mogelijkheden zijn. Ik wil misschien namelijk graag iets dat los te schroeven is, zonder gaten in mijn dak te hoeven maken. Met nadruk op "misschien", want op zich is de kofferbak natuurlijk al gigantisch genoeg
!</p><p>Groeten! Marijn</p>