Op zoek naar Amazon
- Stephan de Bruijn
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2008 16:49 #50234
door Stephan de Bruijn
Op zoek naar Amazon is gemaakt door Stephan de Bruijn
<p>Nieuwsgierig ben ik of de Amazon, waardoor ik Volvo fan werd nog bestaat. Het gaat hier om een 2 deurs (toen) donkergroene Amazon met kenteken 79-45-DD, mijn vader was de eerste eigenaar. Het lijkt me leuk om te horen wie nu in deze Amazon rijdt, of wie hem gehad heeft door de jaren heen. Uiteraard stuur ik een foto van de Amazon toen deze nagenoeg nieuw was. Na een kop/staart is de Amazon jammergenoeg ingeruild voor een 144.</p><p>Ik hoor het graag, groet, Stephan de Bruijn (Enschede)</p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-08-2008 18:17 #89691
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Op zoek naar Amazon
<p>Op de site van de DRW zijn geen voertuiggegevens van dit kenteken te achterhalen. Dit betekent dat de auto dus niet rondrijdt in Nederland.</p><p>Het is niet helemaal uitgesloten dat het kenteken geschorst is en dat de auto ergens in restauratie is..... dit soort zaken vermelden onze vrienden uit Veendam niet.</p><p> </p><p>Maar de kans is erg groot dat deze auto de tand des tijds niet overleefd heeft.</p>
- Ton van Schilt (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-08-2008 14:46 #89690
door Ton van Schilt (GAST)
Beantwoord door Ton van Schilt (GAST) in topic Op zoek naar Amazon
Geschorst is tie niet want dan zijn de voertuig gegevens gewoon te bekijken.
Neem mijn Motor maar als voorbeeld staat geschorst te wezen kenteken is MF-87-TF
tik die hier maar eens in:
www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
Neem mijn Motor maar als voorbeeld staat geschorst te wezen kenteken is MF-87-TF
tik die hier maar eens in:
www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx