hulpvering Amazon

• Thomas Kuipers
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
04-08-2008 12:25 #50231 door Thomas Kuipers
hulpvering Amazon is gemaakt door Thomas Kuipers
Mijn Ama staat door mogelijk sportveren en kleinere wielen zo laag, dat de hoogte hart trekhaakkogel tot de grond "maar" 34 cm. is, in onbelaste toestand. Door de LPG-tank en met wat belading zakt de achterkant zo'n 4 cm., ondanks de onlangs gemonteerde loadadjusters. Met de caravan op de trekhaak zakt hij nog een paar cm. meer door. We zijn er op deze manier toch nog dit jaar mee naar Zweden geweest. Eerst zonder echte problemen, maar op de terugreis bij het afrijden van de Ferry kwam de onderkant van de handremhevel aan de grond en brak bijna af. Heeft iemand ervaring met MAD-hulpveerbalgen? Ik las dat Jan Oudijk op een beurs "rubber ballen" had gekocht en met succes gemonteerd. Wie was de leverancier? Ik heb het liefst iets oppompbaar, omdat ik niet vaak met caravan rijd en de Ama gewoon als een blok op de weg ligt. Alvast bedankt voor de suggesties.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eugen Wulff
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-08-2008 18:30 #89703 door Eugen Wulff

• Jan Oudijk
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
04-08-2008 22:28 #89702 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic hulpvering Amazon
Hallo Thomas,ik heb voorde amazon op de beurs in Utrecht verleden jaar rubber hulpveren gekocht en geplaatst. Ze bevallen me prima.Ik heb er een lpg tank in en rij regelmatig met aanhanger. Wil je meer informatie laat het me dan even weten via de telefoon, want ik ben nu niet in staat om bij de gegevens te komen van de leverancier.mijn nummer is 0652001882.Groetjes Jan Oudijk.

• Peter Grapendaal (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-08-2008 22:50 #89701 door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic hulpvering Amazon
Ik zou voor, aanschaf van een van beide oplossingen, eerst eens goed informeren hoe het op de wegligging uitwerkt icm eventuele verlaagde veren. De 'Tijgerballen en hulpveren zijn ontwikkeld om op standaard veren toegepast te worden. Je weet niet hoe het uitpakt met verlaagde veren en ook nog eens een caravan erachter. Hulpveren lijken me sowieso te lang voor verlaagde veren.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD