??????
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-08-2008 21:00 #50227
door René Minnebo (GAST)
?????? is gemaakt door René Minnebo (GAST)
<p>Deze vraag heb ik al is eerder gesteld maar nu blijkt dat het nog niet is opgelost.</p><p> </p><p>Ik heb me 1,5 uur geleden ingelogd, na 30 min op het forum wat nieuwe berichten gelezen te hebben vroeg mijn vrouw of ik zin had om een stukje te gaan wandelen. Ik laat de computer aan, dus ik sta nog steeds ingelogd op het V44 forum en na een uurtje zijn we weer terug en ik kruip weer achter de computer klik de rubriek " REACTIES LAATSTE 7 DAGEN " aan en ja hoor ik moet me weer opnieuw inloggen. Ik vindt dat raar en zeer vervelend omdat ik niet weet na hoeveel minuten dit optreedt. Het komt dus ook voor als je een bericht, bijvoorbeeld een uitgebreid verslag met foto's e.d. plaatst dat je dus na een x minuten automatisch bent uitgelogd, rede omdat je bij 1 rubriek blijft en niet continu verandert van rubriek.</p><p> </p><p>Dit is me al een paar keer overkomen, zowel thuis als op mijn werk dus aan de computer ligt het niet, ik verzoek ook de forum beheerder met klem dit probleem serieus te nemen en dit op te lossen want dit is voor mij een rede dat ik mijn restauratieverslag niet meer op dit forum bij houd.</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-08-2008 00:37 #89722
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic ??????
<p>Rene,</p><p> </p><p>Misschien handig om dit probleem te posten onder "wensen V44 site" i.p.v. onder "algemene discussie"</p>
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-08-2008 00:45 #89721
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic ??????
Heb je gelijk in Han, heb het direkt geregeld.