VROM 2008?
- Theo Rutten
- Senior lid
-
Minder
Meer
14-08-2008 20:07 #50213
door Theo Rutten
VROM 2008? is gemaakt door Theo Rutten
<p>Is er iemand al online foto's tegengekomen van het VROM treffen van dit jaar?</p><p>Ik heb me al suf gezocht, maar niks te vinden... Andere jaren was dat geen probleem. </p><p>Zijn er mensen daar geweest? Was er iets speciaal te zien?</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timo Van de Kasteele (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2008 10:10 #89775
door Timo Van de Kasteele (GAST)
Beantwoord door Timo Van de Kasteele (GAST) in topic VROM 2008?
<p>Hoi,</p><p>Heb mijn vakantie doorgebracht in Zweden en Noorwegen. Sinds gisteren terug in dit vreselijke kikkerlandje. Tijdens mijn vakantie uiteraard op de VROM-meeting geweest. Heb de nodige foto's gemaakt en zal ze vandaag uploaden en hier een link plaatsen. Kan je in ieder geval vertellen dat er behoorlijk wat Nederlanders en Duitsers aanwezig waren ondanks het slechte weer. </p><p>Groeten,</p><p>Timo van de Kasteele</p>
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2008 12:24 #89774
Foto's van de VROM-meeting:
www.mijnalbum.nl/Album=FB8BGJD6
- Theo Rutten
- Senior lid
-
Minder
Meer
17-08-2008 14:02 #89773
door Theo Rutten
Beantwoord door Theo Rutten in topic VROM 2008?
<p>Bedankt voor de foto's!</p><p>Het was inderdaad wel heel slecht weer ja, vorig jaar was het ook niet al te best, maar toen was het ten minste droog...</p><p>Als ik op de foto's mag afgaan, was het precies ook niet zo druk.</p><p>Nog veel succes met de restauratie van de Combi!</p>
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2008 15:57 #89772
<p>Het was alles behalve druk. De onderdelenbeurs was erg matig. Veel stands werden afgedekt met plastic om de onderdelen te beschermen. Hierdoor was het lastig zoeken naar onderdelen. De grotere stands van VP Autoparts waren gelukkig wel uitgerust met luifels. Hier heb ik blanke knipperlichten en rood-rood-wit achterlichten voor de Amazon Combi gekocht. Daarnaast nog spatlappen voor de 144. Was opzoek naar een goed linker voorscherm voor m'n 144 maar die heb ik helaas niet gevonden.</p><p>Ondanks het weer waren er nog redelijk wat Zweden, Duitsers en Noren met hele fraaie Amazons en Kattenruggen aanwezig. Leuk om te zien dat het merk onder de jongeren in Zweden nog zo enorm populair is. Waar hier iedere twintiger in een Golf rijdt, hebben ze daar een 240, 740 of 850 die helemaal getuned is. En dan niet van die zielige bumperkits maar voornamelijk motorisch geupgrade. Erg leuk! Had echter wel verwacht dat het aantal aanbieders van onderdelen groter zou zijn. Dat viel iets tegen. </p><p>De Combi moet nog steeds gespoten worden. De motor heeft al wel gedraaid. Moet weer wat vaart achter komen, volgendjaar zomer moet ie toch wel APK gekeurd zijn...</p><p>Groeten!</p>
19-08-2008 16:19 #89771
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic VROM 2008?
<p>HE TIMO!!</p><p>Leuk dat je mijn Combi ook gespot hebt tijdens het VROM (DR-51-52) </p><p>Wij waren ook "even" heen en weer gereden naar Goteborg voor de beurs............ Helaas vanwege het weer erg teleurstellend. Ik denk dat 2/3 van de beursdeelnemers niet eens had uitgepakt, en de rest was zoals Timo al zei vaak afgedekt met plastic. Toch nog wel wat weten te scoren gelukkig.......</p><p>Op zaterdag nog even naar het Volvomuseum geweest, dat is toch ook altijd wel even leuk.</p><p>Zondagavond om 1.00 uur waren wij weer terug in Barneveld. 1075 km in 11,5 uur was voor de combi wederom geen probleem. Mooi he? dat rijden in een klassieke Volvo!!!</p><p>Groetjes,</p><p>Dries Bakkenes</p><p> </p>
- Marcel van Soest
- Elite lid
-
Minder
Meer
20-08-2008 14:40 #89770
door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic VROM 2008?
op you tube zijn ook foto's te vinden, gewoon even Vrom 2008 intikken. Goed te zien is dat het vooral op zondag baggerweer was. De rit op zaterdag was fantastisch mooi, een rit van ruim 200 km over 2 eilanden. Die dag was het wel prima weer ondanks de start met een hoosbui.