documentatie Amazon, medewerking gevraagd
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-09-2008 23:45 #50158
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
documentatie Amazon, medewerking gevraagd is gemaakt door Siang Phoa
<p>ten behoeve van het modeloverzicht Amazon op deze site, wil ik graag meer en betere foto's hebben van Amazons en van hun bekleding. </p><p>Nu, met de VKB en mooi weer in zicht, is er voor mij op zaterdagochtend een gelegenheid.</p><p>Wat ik vraag is medewerking van Amazon eigenaren om hun auto voor het parkeren op het terrein van de VKB te laten fotograferen, van buiten, van binnen en van het VIN plaatje, als combinatie van de kleurnummers van de koets en van de bekleding.</p><p>Tevens heb ik vrijwilligers nodig om de Amazons langs de fotolocatie - in de buurt van de ingang - te geleiden. Wie helpt mij zaterdagochtend daarbij?</p><p> </p><p>
ksphoa@interestate.nl
</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
26-09-2008 16:12 #90028
door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic documentatie Amazon, medewerking gevraagd
Hoe laat wil je er mee beginnen? Ik wil best wel even helpen met begeleiden en fotograferen op zaterdagochtend, ik denk dat ik er ongeveer om 10.30 ben. Ik neem sowieso mijn camera mee.
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-09-2008 21:08 #90027
door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic documentatie Amazon, medewerking gevraagd
<p>Mooi, een eerste aanzet: de aangevers staan bij de kaartverkoop en verzoeken Amazonrijders of zij bereid zijn om foto's te laten maken tbv de documentatie op deze website. De foto's worden overigens zo nodig ook gebruikt tbv de documentatie op de Zweedse website.</p><p>Een eerste schema:</p><p>10:00 - 10:30 Ed van der Zee</p><p>10:30 - 11:00 Paul van Hees</p><p>11:00 - 11:30 Lars Rengersen</p><p>11:30 - 12:00 Arjan Vrielink</p><p>Hiermee moeten we al het merendeel van de kleuren en interieurs te pakken hebben, ik verheug me er op.</p><p>Tot morgen!</p>
30-09-2008 18:22 #90026
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic documentatie Amazon, medewerking gevraagd
<p>Zo, wat een hoop Amazons op het parkeerterrein, Siang een prima initiatief om de wagens op een standaardwijze te fotograferen..</p><p>Bij deze nog een oproep aan eigenaren van de chocoladebruine en donkergrijze kleuren, dit betreft vroege modellen vanaf '61 . We zoeken nog een exemplaar om het digitale dossier te completeren. Toch Siang ?!</p><p>Van goed naar beter is ons devies</p>
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate