APK garage omgeving Deventer
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 22:14 #50131
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
APK garage omgeving Deventer is gemaakt door Lars Rengersen
<p>Wie weet er een goede APK garage in de buurt van Deventer?</p><p>Mijn ervaring is dat het belangrijk is om een garagehouder/keurmeester te vinden die klassieke auto's leuk vind en niet vervelend en tijdsintensief (vergeleken met controle van moderne auto's).</p><p>Ook wil ik het liefst een garage die eerst even een APK scan doet. Dat er mochten er toch puntjes zijn, dat ik die rustig (in zeg een week) zelf op kan lossen en mij dan zonder opnieuw een keuring te berekenen daarna keurt.</p><p>Alvast bedankt voor jullie ervaringen en suggesties.</p><p>Groeten Lars</p><p> </p>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jaap Profijt (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
13-10-2008 21:46 #90108
door Jaap Profijt (GAST)
Beantwoord door Jaap Profijt (GAST) in topic APK garage omgeving Deventer
Ik ga al jaren naar een Profile Tyre Centre bij mij in de buurt (Den Ham),die keuren de auto,schrijven eventuele gebreken op een briefje,en ik neem de auto weer mee naar huis.
Ik kan zo weer langs komen na eventuele reparaties ,en melden dan de auto af.
Ik zorg dat ik ruim voor de APK datum laat keuren,wanneer er dan wat is heb ik ruim de tijd voor reparatie.
Kost ook drie keer niks,er zit vast wel een in de buurt van Deventer.
Ik kan zo weer langs komen na eventuele reparaties ,en melden dan de auto af.
Ik zorg dat ik ruim voor de APK datum laat keuren,wanneer er dan wat is heb ik ruim de tijd voor reparatie.
Kost ook drie keer niks,er zit vast wel een in de buurt van Deventer.
- Jaap Gerkes
- Junior lid
-
Minder
Meer
14-10-2008 16:28 #90107
door Jaap Gerkes
Beantwoord door Jaap Gerkes in topic APK garage omgeving Deventer
Ik heb mij MG ooit een tijdje in onderhoud gehad bij Geert Timmer in Olst. Geert is eigenlijk een Triumph-man maar kan andere klassiekers ook waarderen. Hij heeft een algemeen garagebedrijf.
- J. Kemeling
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-10-2008 23:04 #90106
door J. Kemeling
Beantwoord door J. Kemeling in topic APK garage omgeving Deventer
<p>Hoi Lars,</p><p>Ik ga al járen naar garage sundermeier in Voorst, klein bedrijf, bescheiden, heeft veel klassiekers ( ook veel volvo's) in onderhoud, verstand van zaken, denkt met je mee, vóórinspectie mogelijk en zeker niet te duur.</p><p>Groeten, Joost.</p><p>veni.vidi.volvo@home.nl