Trommeltrekker

• Erwin van der Torre
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 21:12 #50088 door Erwin van der Torre
Trommeltrekker is gemaakt door Erwin van der Torre
<p>Hallo</p><p>Wie kan mij helpen aan een trommeltrekker..eventjes te leen of te koop.</p><p>Sinds een paar weken ben ik lid van de club en in het bezit van een amazon uit 1964.</p><p>Nou kan je volgens de site, gereedschap lenen bij de TC maar natuurlijk niet een bij mij in de buurt....handig</p><p>Ik woon zelf in zeist maar rij de hele week rond in de provincie utrecht en iets daarbuiten.</p><p>Alvast vriendelijk bedankt. </p><p>Gegroet, Erwin tel 0626564081 </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rob Funcke
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
03-11-2008 15:55 #90299 door Rob Funcke
Beantwoord door Rob Funcke in topic Trommeltrekker
Regio Midden (omgeving Utrecht) heeft ook een trommeltrekker. Kijk voor adres even in het VCM. Of op deze site onder hoofdstuk afdelingen/ regio/midden.

Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.

• Kees Brouwer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2008 21:07 #90298 door Kees Brouwer
Beantwoord door Kees Brouwer in topic Trommeltrekker
<p>Beste Erwin,</p><p> </p><p>Ik heb er &eacute;&eacute;n liggen, die ik niet meer gebruik.</p><p>Kees Brouwer</p><p>0647494406</p><p>Utrecht</p>

• Erwin van der Torre
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2008 18:24 #90297 door Erwin van der Torre
Beantwoord door Erwin van der Torre in topic Trommeltrekker
<p>Beste Rob</p><p>Bedankt voor je reactie....die afdeling had ik nog niet gevonden op de site....ben ook net nieuw he.</p><p>Deze regio ligt ook nog eens vlak naast de deur, helemaal top.</p><p>Groetjes, rwin</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD