verzekering

• Gerrit de Boer (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
14-11-2008 00:03 #50065 door Gerrit de Boer (GAST)
verzekering is gemaakt door Gerrit de Boer (GAST)
Vandaag las ik in de Onschatbare Klassieker het trieste verhaal van de eigenaar van een Citroen Traction. Helemaal gerestaureerd en toen de weg op. Hij had alleen de pech dat een amerikaan hem geen voorrang verleende en zijn mooie aan "gort" reed. Het trieste was dat hij geen taxatie had laten doen en geen all-risk had afgesloten. Uiteindelijk kostte dit hem ruim 6000 euro. Ik ben toen mijn eigen taxatierapport op gaan zoeken en ontdekte dat hij "verlopen" was. Dacht je dat de verzekeraar mij er op attent gemaakt had? Vergeet het maar. Laat dit een wijze les voor ons allemaal zijn. Taxeren en op termijn letten. Verzekaars doen het echt niet. Wees zuinig op je klassieker en heb er maar een paar centjes voor over. Door schade en schande wijs worden, lijkt mij geen optie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-11-2008 13:09 #90400 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic verzekering
<p>Wat ook een hoop mensen vergeten te doen is een tussen taxatie te laten verrichten tijdens de restauratie, zeker als je het in eigen beheer doet en je huurt bij derde een ruimte en d'r gebeurt wat, nou dan weet je het wel je hoeft niet aan te kloppen bij de verhuurder van het pand. Onggemerkt heb je toch al lopende het project een hoop geld erin zitten en het zou zonde zijn als je dit niet terug krijgt.</p><p> </p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD