Tips voor aanschaf Amazon

• Frank Timmerman (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
21-11-2008 16:33 #50049 door Frank Timmerman (GAST)
Tips voor aanschaf Amazon is gemaakt door Frank Timmerman (GAST)
<p>Beste Amazon-liefhebbers,</p><p>Ik ben, net als velen van jullie, sinds kort verliefd geworden op de Volvo Amazon, en heb besloten er een aan te schaffen.
Op Marktplaats.nl staan enkele modellen, het probleem is dat ik niet zeker ben waar ik op moet letten.
Bij deze dus de vraag, zijn er dingen waar ik specifiek op moet letten bij mijn keuze? Bijvoorbeeld roestvorming op bekende plekken, motorgeluid etc. etc. </p><p>Ik weet helaas niks van deze auto's af! Dus bij voorbaat dank voor elke tip!</p><p>Met vriendelijke groet,</p><p>Frank</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willy De Baere
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-11-2008 17:21 #90495 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic Tips voor aanschaf Amazon
<p>Hallo Frank,</p><p>
bij "waar moet ik op letten bij aanschaf amazone" (04-02-2008, harco bakx
(GAST)) vind je al heel veel info. Iemand meenemen die wat van AMs afweet
is ten zeerste aan te raden, want verrassingen zijn niet uit te sluiten. Ga
in de 1ste plaats niet voort op de perceptie.</p><p>
Veel succes met aanschaf AM, en heel veel plezier er mee!</p><p>
Mvrgr,</p><p>
Willy DB</p>

• Gert Vegter
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-11-2008 17:52 #90494 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Tips voor aanschaf Amazon
<meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type" /><meta content="Word.Document" name="ProgId" /><meta content="Microsoft Word 9" name="Generator" /><meta content="Microsoft Word 9" name="Originator" /><link href="file:///C:/DOCUME~1/gert/LOCALS~1/Temp/msoclip1/01/clip_filelist.xml" rel="File-List" /><!--[if gte mso 9]><xml><w:WordDocument><w:View>Normal</w:View><w:Zoom>0</w:Zoom><w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone><w:DoNotOptimizeForBrowser /></w:WordDocument></xml><![endif]--><style type="text/css"><!-- /* Style Definitions */p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}a:link, span.MsoHyperlink {color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {color:purple; text-decoration:underline; text-underline:single;}p {margin-right:0cm; mso-margin-top-alt:auto; mso-margin-bottom-alt:auto; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}--></style><p class="MsoNormal"><meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type" /><meta content="Word.Document" name="ProgId" /><meta content="Microsoft Word 9" name="Generator" /><meta content="Microsoft Word 9" name="Originator" /><link href="file:///C:/DOCUME~1/gert/LOCALS~1/Temp/msoclip1/01/clip_filelist.xml" rel="File-List" /><!--[if gte mso 9]><xml><w:WordDocument><w:View>Normal</w:View><w:Zoom>0</w:Zoom><w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone><w:DoNotOptimizeForBrowser /></w:WordDocument></xml><![endif]--><style type="text/css"><!-- /* Style Definitions */p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}a:link, span.MsoHyperlink {color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {color:purple; text-decoration:underline; text-underline:single;}p {margin-right:0cm; mso-margin-top-alt:auto; mso-margin-bottom-alt:auto; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}--></style><p class="MsoNormal"><meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type" /><meta content="Word.Document" name="ProgId" /><meta content="Microsoft Word 9" name="Generator" /><meta content="Microsoft Word 9" name="Originator" /><link href="file:///C:/DOCUME~1/gert/LOCALS~1/Temp/msoclip1/01/clip_filelist.xml" rel="File-List" /><!--[if gte mso 9]><xml><w:WordDocument><w:View>Normal</w:View><w:Zoom>0</w:Zoom><w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone><w:DoNotOptimizeForBrowser /></w:WordDocument></xml><![endif]--><style type="text/css"><!-- /* Style Definitions */p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}a:link, span.MsoHyperlink {color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed {color:purple; text-decoration:underline; text-underline:single;}p {margin-right:0cm; mso-margin-top-alt:auto; mso-margin-bottom-alt:auto; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}--></style><p class="MsoNormal"><span style="font-size: 9pt; font-family: Arial;">Zie ook de aankooptips op de site van Jaap Blijleven: www.volvo-classic.com/ <o:p></o:p></span></p></p></p>

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-11-2008 14:50 #90493 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Tips voor aanschaf Amazon
Beste Frank. Bel mij maar eens 013 5288749 of 06 24231515 .Zie ook mijn advertentie op marktplaats onder volvo amazon amazone .Doe geen miskoop!.Je kunt geheel vrijblijvend met mij bellen.Groeten niek de boer

• Ed van der Zee
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
22-11-2008 18:20 #90492 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Tips voor aanschaf Amazon
<p>Frank,</p><p>Goed idee, een Amazon in goede staat zul je nog veel plezier aan beleven, de tips welke eerder zijn gegeven kunnen je verder helpen. Ik zou persoonlijk gaan voor een B20 van de latere modellen '69 - '70, aangezien de meeste veiligheid zoals gescheiden remsysteem en hoofdsteunen op de stoelen al standaard heeft.</p><p>Wellicht loont het de moeite om als je een exemplaar hebt gevonden, die de toets der kritiek kan doorstaan, lid te worden van de V44 Vereniging.</p><p>Dan kun je een van de TC (Technische Comissie) vragen een technische keuring uit te voeren welke je ook kan gebruiken om de wagen naar behoren te verzekeren, dit kost slechts enkele tientjes. </p><p>Dit is een onafhankelijk oordeel van iemand die zeker iets over een Amazon kan zeggen</p><p> </p>

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-11-2008 17:45 #90491 door Niek de Boer
TC-leden mogen geen aankoopkeuringen meer doen!

• Ed van der Zee
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-11-2008 21:33 #90490 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Tips voor aanschaf Amazon
Daarom heb ik het over een technische keuring en een oordeel over de staat van de wagen, dus niet een aankoopkeuring

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-11-2008 11:38 #90489 door Niek de Boer
Dat is zo,maar dan heb je de auto al gekocht en is er geen weg meer terug.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD