storing dashboard 74er volvo 145

• Abco Rodermond (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2009 10:36 #49974 door Abco Rodermond (GAST)
storing dashboard 74er volvo 145 is gemaakt door Abco Rodermond (GAST)
<p>Hallo ,</p><p>Allereerst de beste wensen.</p><p>Ik heb een beetje vreemde storing in het dashboard van mn 74er 145.</p><p>Wanneer de motor loopt branden op mn dashboard de beide groene pijltjes van de richtingaanwijzer. en geef ik dan richting naar links gaat mn rechterlampje knipperen en doe ik de richting uit naar rechts gaat mn linker lampje knipperen.zou dat een massa probleem kunnen zijn?tevens ben ik op zoek naar bruine of zwarte vloerbedekking en zijpanelen voor de deuren,en een zwarte stoel voor de bijrijdersplaats.</p><p>met vr groet Abco</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Joan Tacx
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
04-01-2009 13:08 #90850 door Joan Tacx
Beantwoord door Joan Tacx in topic storing dashboard 74er volvo 145
Hallo Abco,

De kans dat dit een massa probleem is zeer groot.

Controleer eerst of alle massa draden aan de achterzijde (in de kofferbak) van de lampen wel goed contact maken.
Je kan dit soms goed zien door de dimlampen aan te doen en de knipperlichten, ga dan aan de achterzijde
van de auto kijken of alleen maar de knipperlichten knipperen. Het kan zijn dat er meer knippert.

Als je deze controle hebt uitgevoerd, moet je alle massa contacten van de voorlichten controleren.
Als dit ook geen verbetering oplevert, dan wordt het toch naar een massa draad onder het dashboard zoeken.

Als je dan alles hebt gehad, zou de knipperlicht automaat nog een probleempje kunnen geven.
Maar doen moet ik het schema even bekijken.

Succes
Joan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD