Wanneer weet ik of er een reactie is op een onderwerp (topic)

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-01-2009 23:36 #49960 door René Minnebo (GAST)
<p>Beste mensen hoe kan ik zien wanneer er op een topic een antwoord aan toegevoegd is. En ik praat niet over mijn topic's maar in het algemeen.</p><p> </p><p>Is dat te zien aan de reacties (het aantal wat dus oploopt) of is het dat de titel een blauwe kleur krijgt.</p><p> </p><p>Niet alle onderwerpen wekken mijn intresse maar een hoop toch wel, en om nu het aantal reacties van alle recente topic's in de gaten te gaan houden vindt ik te ver gaan. Het komt ook voor dat ik twijfel of er een nieuwe reactie op een topic is gekomen of niet, ik open deze dan toch dan maar en dan blijkt het niet zo te zijn. Toch wel frusterend vindt ik.</p><p> </p><p>Het gebeurt ook dat er een reactie op een onderwerp is geweest en dat de titel dan niet verkleurd is en ik dus ook weer twijfel of er een reactie bijgekomen is.</p><p> </p><p>Kan dit anders, bijvoorbeeld met een signalering. Je moet tenslotte elke keer wanneer je dit forum lezen wil je inloggen en zo kun je in direct zien of er nieuwe berichten zijn die je nog niet hebt gelezen.</p><p> </p><p>En nu we het toch over inloggen hebben is het mogelijk om &eacute;&eacute;namlig je in te loggen en dan met een vinkje <font color="#ff0000">"ik wil ingelogd blijven op deze computer" </font>dit bevestigen. scheelt een hoop getik en is een stuk gebruiksvriendelijker.</p><p> </p><p>Gr Rene</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ben Bergmans
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-01-2009 18:10 #90904 door Ben Bergmans
Je kunt klikken op reacties laatste 7 dagen. Dan heb je alle laatste reacties.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-01-2009 22:18 #90903 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Wanneer weet ik of er een reactie is op een onderwerp (topic)
<p>Die knop heb ik idd al gezien en gebruikt, maar om 1 of andere gekke reden is de lijst van topic niet elke keer hetzelfde. Dan weer veel topic's dan weer weinig, dus in dat knopje "reactie's laatste 7 dagen" had ik weinig vertrouwen. Ik klik gewoon elke keer op "forum" in de linkerkant. Maar dan wordt het erg lastig om in de gaten te houden welke topic is bijgewerkt.</p><p> </p><p>Ik kijk het wel even aan. </p>

• Eugen Wulff
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-01-2009 22:26 #90902 door Eugen Wulff
De knop "reacties laatste 7 dagen" werkt goed . de laatste reactie komt steeds bovenaan te staan. Ik heb wel eens voorgesteld om er reacties laatste xx dagen van te maken, een eindeloze lijst dus, en dit is toen ook veranderd maar is nu weer terugveranderd om een of andere reden. Soms is de lijst wat korter als er weinig gereageerd word.

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-01-2009 13:04 #90901 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Wanneer weet ik of er een reactie is op een onderwerp (topic)
<p><em><font color="#000080">Rene schreef: "Is dat te zien aan de reacties (het aantal wat dus oploopt) of is het dat de titel een blauwe kleur krijgt."</font></em></p><p> </p><p>De blauwe kleur zegt niet zoveel, behalve dat die link op die pagina op die computer nog niet aangeklikt is. Die zal dus niet opnieuw blauw worden bij het plaatsen van een nieuwe reactie. Die wordt alleen opnieuw blauw na het legen van je browse geschiedenis op je computer.</p><p> </p><p>Het aantal reacties (oplopend getal) is inderdaad een goede indicatie. Dan moet je alleen onthouden hoeveel reacties er waren op het moment dat je de vorige keer keer. De knop "Reacties laatste 7 dagen" is hier een aardig hulpmiddel bij. Zeker gezien het feit dat het naar de volgende pagina zonder dat je in een onderwerp zit (bij mij) niet werkt (het drop down lijstje is leeg).</p><p> </p><p>De suggestie van Eugen om met die knop alle items te sorteren op laatste reactie zou ik zelf ook erg handig vinden (in plaats van zoals nu alleen met de reacties van laatste 7 dagen). Of anders in elk geval naar 14 dagen.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD