gevraagd instructieboekje voor Amazon uit 1969

• jos hendriks (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2009 09:58 #49948 door jos hendriks (GAST)
gevraagd instructieboekje voor Amazon uit 1969 is gemaakt door jos hendriks (GAST)
<p>Ik ben op zoek naar een instructieboekje voor mijn Amazon uit 1969.</p><p>Wie kan me daaraan helpen? copie is geen probleem.</p><p>mail: marlie1@zeelaldnet.nl </p><p>jos hendriks</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 09951-dummy
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
13-01-2009 10:06 #90965 door 09951-dummy
Beantwoord door 09951-dummy in topic gevraagd instructieboekje voor Amazon uit 1969
<p>Goede morgen Jos,</p><p>Ik heb geen instructie boekje voor je , maar ik denk dat je zeelandnet bedoeld met zeelaldnet.</p><p>Als dat zo is kan er niemand op reageren.</p><p> </p><p>Groetjes.</p><p> </p><p>Leen Luijendijk</p>

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-01-2009 10:25 #90964 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic gevraagd instructieboekje voor Amazon uit 1969
<p>Op www.volvoamazonpictures.se/ is erg veel te vinden.</p><p>In de Zweedse documenten sectie ook <a target="mitt" href=" www.volvoamazonpictures.se/documents/Vol...uktionsbocker_sv.htm ">Instruktionsböcker, waaronder toevallig ook de

Instruktionsbok P130 1969 TP 597/1 14000.10.68

• Siang Phoa
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-01-2009 12:32 #90963 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic gevraagd instructieboekje voor Amazon uit 1969

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

• Han Misdom
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-01-2009 12:46 #90962 door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic gevraagd instructieboekje voor Amazon uit 1969
<p>Het VOD levert kopieen van diverse instructieboekjes, VOD-onderdeleelnummers uit de 11** serie.</p><p>Of zoek onder "INSTRUKTIEBOEKJE"</p><p> </p><p>Je moet natuurlijk wel lid zijn van de V44 vereniging om daar te kunnen kopen.</p>

• Willy De Baere
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-01-2009 12:56 #90961 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic gevraagd instructieboekje voor Amazon uit 1969
pdf versie van engelstalig instr.boekje voor 121/122S type M (=B18 motor)
kan ik opsturen naar opgegeven mailadres

• Willy De Baere
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-01-2009 19:16 #90960 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic gevraagd instructieboekje voor Amazon uit 1969
<p>het instructieboekje in zweeds, dat zoals Lars meldt te vinden is op <font color="#263b82"> www.volvoamazonpictures.se/ , is op dezelfde site ook in de engelstalige versie te vinden door achtereenvolgens op volgende te klikken:</p><p> </p><p>Documents > Handbooks > Volvo 120 Handbook 1969</p><p> </p><p>In de lijst waarin dit instr.boekje staat, vindt men ook nog andere instructieboekjes voor andere types AMs .</p>

• jos hendriks (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2009 11:49 #90959 door jos hendriks (GAST)
Beantwoord door jos hendriks (GAST) in topic gevraagd instructieboekje voor Amazon uit 1969
<p>Hallo,</p><p> </p><p>Zoals Leen ook al aangaf heb ik een verkeerd mail adres door gegeven. ( Leen bedankt )</p><p>Dat moet zijn: marlie1@zeelandnet.nl </p><p>iedereen alvast bedankt die me op weg heeft geholpen, ik ga nu verder op zoek</p><p> </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD