PV544 kopen, waar op te letten???

• Martijn Vonk (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2009 14:20 #49935 door Martijn Vonk (GAST)
PV544 kopen, waar op te letten??? is gemaakt door Martijn Vonk (GAST)
<p>Hallo,</p><p>Sinds anderhalf jaar ben ik de trotse bezitter van een Volvo Amazon.</p><p>Toen ik de auto kocht, leek deze goed en klaar voor een 'kleine' opknap beurt.... Helaas ben ik er ondertussen achter dat de verkoper me een aardig oor aangenaaid heeft en heb ik besloten de auto nog een half jaar te rijden en dan door te verkopen voor onderdelen, of hem zelf voor onderdelen uit elkaar te halen.</p><p>Ik ben mij nu aan het orienteren wat een Katterug kost, als voorbereiding tot de aanschaf.</p><p> </p><p>Om nu een zelde kat in de zak te voorkomen zouy ik hierbij willen vragen of mensen kunnen aangeven wat de zwakke plek(kken) van dit model zijn. Roest, technisch en wat al niet.</p><p> </p><p>Ik hoop dat jullie me kunnen helepen een lijst te maken, welke ik mee kan nemen bij bezichtigingen.</p><p> </p><p>Alvast hartelijk dank!</p><p> </p><p>Martijn Vonk</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willy De Baere
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
17-01-2009 15:57 #91025 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic PV544 kopen, waar op te letten???
<p>Martijn,
</p><p>zie eens in dit forum bij "Tips voor aanschaf Amazon", "waar moet ik op letten
bij aanschaf amazone", en ook bij:</p><p> www.volvoniacs.org/ -> Kaufberatung -> Buckelvolvo/Duett</p><p>
succes met aankoop PV, WDB</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD