Grip en Slip basiscursus
- Paul Franse
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-01-2009 21:49 #49933
door Paul Franse
Life is what you make it!
Grip en Slip basiscursus is gemaakt door Paul Franse
<p>Hallo,</p><p>mijn vrouw en ik zouden graag een grip en slip basiscursus bij de ANWB volgen, maar dan het liefst met onze eigen auto (145 '73). De ANWB gaf aan normaal alleen met hun auto's te trainen, maar bij voldoende animo ook een cursus te kunnen organiseren met de eigen auto's van de deelnemers. Wellicht is dit iets voor onze vereniging (ik neem aan dat wij niet de enigen zijn die een klassieker als dagelijkse gebruiksauto hebben).</p><p>Groet,</p><p>Paul Franse</p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang Phoa
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-01-2009 22:51 #91034
door Siang Phoa
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Beantwoord door Siang Phoa in topic Grip en Slip basiscursus
het is een best wel leerzame ervaring om met je clubauto op de slipbaan de vergelijking te kunnen maken met eigentijdse auto's. Het maakt je nederig en doet je de bittere noodzaak van 100%tig onderhoud en anticiperend rijden beseffen.
The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-01-2009 13:09 #91033
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Grip en Slip basiscursus
<p>Lijkt me leuk en leerzaam ik wil wel meedoen als mijn combi klaar is.</p><p> </p><p>Gr Rene</p>
18-01-2009 22:40 #91032
door Tom Steverink
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Beantwoord door Tom Steverink in topic Grip en Slip basiscursus
<p>Mijn zoons hebben bij Slotemaker in Zandvoort de slipcursus gevolgd. </p><p>Dit gebeurt met auto's van de slipschool, maar later op de dag werd er geslipt met hun eigen 140 hoor.</p><p>Ik snap niet zo goed waarom dat bij de ANWB niet zou kunnen? Je wilt toch je klassieker niet een hele dag blootstellen aan slipgeweld maar wél je geleerde technieken in je eigen auto ervaren?</p>
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Paul Franse
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-01-2009 18:20 #91031
door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Grip en Slip basiscursus
<p>Hallo Tom,</p><p>de ANWB gaf aan dat slechts het onderdeel remmen en uitwijken met de eigen auto gevolgd kan worden, en het liefst zouden we de hele cursus met de eigen auto doen.</p><p>Groet,</p><p>Paul</p><p> </p>
- René Ruiter
- Premium lid
-
Minder
Meer
25-01-2009 17:19 #91030
door René Ruiter
Beantwoord door René Ruiter in topic Grip en Slip basiscursus
<p>Hebben jullie wel eens aan Volvo nederland gedacht , deze organiseerd geregeld slipcursussen in lelystad met de eigen wagen. Ik heb dat eens gedaan en was ook meteen de oudste volvo maar het was erg leuk en leerzaam.</p><p>
www.volvo-advantage.nl
als je lid wordt (kost niets) krijg je een volvoblad en via de mail aanbiedingen van volvo</p><p>succes</p><p> </p>
- Paul Franse
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-01-2009 20:41 #91029
door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic Grip en Slip basiscursus
<p>Hallo René, bedankt voor je reactie. Dit klint erg goed. Alleen het aanmelden lukt niet; de site herkent de kentekens niet. Dat zou kunnen omdat het een import en een geschorst kenteken betreft. Ik stuur wel een mailtje.</p><p>Groet,</p><p>Paul</p><p> </p>