nieuw VKV-logo

• Ed Blonk (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-02-2009 11:48 #49881 door Ed Blonk (GAST)
nieuw VKV-logo is gemaakt door Ed Blonk (GAST)
<p>NU heb ik ,net als een ieder het nieuwe voorstel wat betreft het nieuwe logo mogen ontvangen,daarna heb ik het aan diverse mensen laten zien [oldtimer fanaten ,buren en kennissen ] met de vraag: welke vereniging hoort hierbij?? De antwoorden waren unaniem!!! nl. Klassieker Volvo Vereniging .................endat terwijl het nieuwe voorstel is; Volvo Klassieker Vereniging. iedereen leest nl een logo van boven naar beneden, conclusie!!! naam past niet bij logo of logo past niet bij naam! of ben ik de enige die dit opvalt! ps. Siang,je hebt hier vast wel een verklaring voor?</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang Phoa
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
06-02-2009 20:11 #91247 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic nieuw VKV-logo
<p>H&eacute; Ed,</p><p>of je het nou leest als een verre- of als middenoosterling, er blijft KVV staan...</p><p>Vind ik niet erg, ik voel me lekkerder in Ahoy dan in de Kuip. 't Ken blijkbaar linksom en rechtsom, morgen horen we ongetwijfeld de diepere filologische gedachtengang achter dit ontwerp.</p><p> </p><p>Tot morgen!</p>

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-02-2009 22:17 #91246 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic nieuw VKV-logo
<p>Ik ben het met Ed Blonk eens.Bovendien vraag ik me af of de naam van de vereniging niet moet luiden;</p><p> volvo klassiekers vereniging.</p><p>Immers het gaat in de toekomst juist nog meer dan voorheen om verschillende modellen.</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD