monteur met tuinwensen gezocht
- Peter van Tholen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2009 12:12 #49864
door Peter van Tholen (GAST)
monteur met tuinwensen gezocht is gemaakt door Peter van Tholen (GAST)
<p>hallo, mijn amazone bj 62 vraagt om steeds meer inzet van een kenner, ikzelf heb meer verstand van tuinen, en heb door schade en schande al uitgevonden dat ik mij daar ook maar beter mee bezig kan houden dan met het repareren van mijn auto ik ben dus op zoek naar een monteur die hetzelfde gevoel heeft maar dan met zijn tuin,ik kan een goed doordacht en creatief tuinontwerp maken en de uitvoering verzorgen van aanleg en renovatie van tuinen, het liefst in het noorden van het land.</p><p>dus heb je een jungle en wil je daarvanaf en met je mechanische of plaatwerkkennis een volvoliefhebber helpen zijn ama op de weg te houden neem dan maar eens contact op </p><p>vr gr peter. 06-29521635</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Vincent Jans (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-02-2009 21:34 #91321
door Vincent Jans (GAST)
Beantwoord door Vincent Jans (GAST) in topic monteur met tuinwensen gezocht
<p>Hallo Peter, Wat scheelt er aan je amazone? Heb nu na 4 jaar klooien wel enige kennis op mechanisch gebied . Daar waar ik kan wil ik je best helpen. Zelf ben ik woonachtig in Erica nabij Emmen. Bel maar even naar 0591303066 als het je wat lijkt. Groeten,Vincent</p>
- Peter Grapendaal (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2009 11:41 #91320
door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic monteur met tuinwensen gezocht
<p>Mensen wees toch voorzichtig met het vermelden van je email adres. Voor je het weet loopt je email over van de spam!</p><p>Er zijn speciale zoekmachines die van de forums email adressen opsporen. Niet doen dus of cryptisch opschrijven.</p>
- Vincent Jans (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2009 17:56 #91319
door Vincent Jans (GAST)
Beantwoord door Vincent Jans (GAST) in topic monteur met tuinwensen gezocht
<p>Email veranderd in telefoonnummer, dank voor de tip.</p>