Heb ik dat nou ?
- Wouter Stoop
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-02-2009 18:15 #49861
door Wouter Stoop
Heb ik dat nou ? is gemaakt door Wouter Stoop
<p>Dat maakt altijd je dag weer goed : rijd je op de A 4 richting A'dam in je Amazon , zie je in je achteruitkijkspiegel een mooie Amazon Combi aankomen . En als ze dan naast je voorbij komt steek je zoals altijd je hand op . Wat denk je , meneer en mevrouw in de auto gunnen je geen blik waardig . Dit maak ik echt voor het eerst mee .......... Fijn samen in dezelfde auto rijden . Maken jullie dat ook wel eens mee en denk je : zeker ruzie samen in de auto of ben ik nou gewoon een zeur ? Als dat zo is dan maak ik me er niet meer druk om . Want wanneer kom je nu een Amazon tegen , toch niet elke dag ?</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marijn Hendrikx
- Elite lid
-
Minder
Meer
20-02-2009 00:54 #91336
door Marijn Hendrikx
Beantwoord door Marijn Hendrikx in topic Heb ik dat nou ?
<p>Ken er nog zo één: amazonrijder die een 140'er tegenkomt.... Ook niet altijd een geslaagde ontmoeting....(vaker niet dan wel helaas, toch vind ik een 140 serieus mooier..
!)</p><p>Ach ja, onder het motto: "dan niet..." zit ik er niet zo mee!</p><p>Groeten! M. Hendrikx</p>
- Gerritjan van Riet (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-02-2009 09:32 #91335
door Gerritjan van Riet (GAST)
Beantwoord door Gerritjan van Riet (GAST) in topic Heb ik dat nou ?
<p>Ja leuk. Vertel mij nou 's waarom er gezwaaid wordt. Zit ik op de motor dan zwaaien motorrijders naar me (niet allemaal), zit ik in m'n Amazon dan zwaaien Volvo-klassiekerrijders naar me (inderdaad niet allemaal). Zit ik op de motor zwaait er geen enkele Volvo-klassierrijder naar me en in m'n Amazon zwaait er weer geen motorrijder naar me. Er wordt dus naar het voertuig gezwaaid? Bij de motor heb ik de saamhorigheid als reden voor het zwaaien al ter zijde geschoven. Ik ben dan ook gestopt met zwaaien toen ik (met de motor) met pech lags de kant van de weg stond en de andere motorrijders zwaaiend langs reden. Ik hou wel twee handen aan m'n stuur. Dubbel beter. Gelijk heb ik voor het gemak m'n overwegingen en bevindingen maar doorgetrokken naar de auto. En ik heb me natuurlijk de nodige keren afgevraagd waarom ik voorheen nou WEL zwaaide. Ik ben er nog steeds niet achter. Dus, om terug te komen op het begin, waarom zwaaien jullie zwaaiers nou eigenlijk? </p>
- Eugen Wulff
- Platinum lid
-
Minder
Meer
20-02-2009 12:39 #91334
door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Heb ik dat nou ?
STELLETJE VIEZE ZWAAIERS!!!
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
20-02-2009 15:54 #91333
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Heb ik dat nou ?
Ik zwaai naar elke oldtimer rijder
- Marijn Hendrikx
- Elite lid
-
Minder
Meer
21-02-2009 11:01 #91332
door Marijn Hendrikx
Beantwoord door Marijn Hendrikx in topic Heb ik dat nou ?
Hahahaha
! Ik ook hoor, ik zwaai ook naar Sinterklaas.. en zometeen naar de optocht! Groeten!
22-02-2009 12:18 #91331
door Ben Flierman
22-02-2009 13:00 #91330
door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Heb ik dat nou ?
Ik steek altijd mijn middenvinger op 
Of was het toch mijn hele hand

Of was het toch mijn hele hand