Vervangen kabeltje verwarming

• Marijn Hendrikx
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
21-02-2009 11:05 #49856 door Marijn Hendrikx
Vervangen kabeltje verwarming is gemaakt door Marijn Hendrikx
<p>Beste mensen,</p><p>Ik wil graag het kabeltje dat mijn verwarmingsknop in het dashboard verbindt met de kachelkraan vervangen. Het gaat om een 144'er, vroeg model. </p><p>In het betreffende kabeltje zit (helaas niet spreekwoordelijk bedoeld) een kink bovenin, waardoor het niet zo erg handig meer werkt. Rechtbuigen heeft geen zin, want dit blijft een zwakke plek, die zo weer ombuigt. Nu heb ik al wel een prima ander kabeltje, maarrrrr dat valt dus heeeeel erg vies tegen om dat "even" te vervangen... </p><p>Heeft iemand dit ook weleens gedaan en handige tips en trucs? Ik vrees namelijk dat de drie knoppen er in hun geheel uit moeten (het zit gek genoeg zo geborgd dat je het niet anders los kan krijgen :-S). Maar hoe haal ik nu dat geheel eruit, zonder heel mijn dashboard eruit te moeten halen?</p><p>Bedankt voor eventuele reacties!</p><p>Groeten Marijn</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ben Bergmans
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-02-2009 21:38 #91339 door Ben Bergmans
Beantwoord door Ben Bergmans in topic Vervangen kabeltje verwarming
<p>Marijn, </p><p>Zou je niet een staafje (bijvoorbeeld een stukje van een breinaald) met tie-rips vast kunnen zetten? Daardoor komt de knik niet terug. Ben zelf ook wel eens bezig geweest met die kabels (wel bij een Kattenrug) en dit lukte niet best. Al is het maar dat je er niet zo gemakkelijk bij kan. Of alleen de binnenkabel vernieuwen? Succes, Ben</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD