Ervaringen met garagebedrijven
- Rob van der Zon (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2009 22:02 #49841
door Rob van der Zon (GAST)
Ervaringen met garagebedrijven is gemaakt door Rob van der Zon (GAST)
<p>Tijdens de laatste redactievergadering kwam het onderwerp garagebedrijven naar voren. Dit naar aanleiding van een item op het forum over een rammel in een 240. Ik wil jullie vragen je ervaringen en vragen via redactie@v44.nl bekend te maken. Wij gaan dan met die verhalen aan de gang. En dat kom je dan weer tegen in VKM.
Rob van der Zon
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
28-02-2009 09:35 #91403
door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic Ervaringen met garagebedrijven
<p>dat is in het verleden vaker gebeurd en niet iedereen was daar blij mee.</p><p>ik kan me nog een discussie herinneren over een garage in het noorden van het land 2 of 3 jaar geleden ,</p><p>de berichten zijn voor zover ik weet allemaal verwijderd.</p><p>terecht of niet , het wereldje is relatief klein en de garagebedrijfen zelf lezen mee en je komt elkaar tegen.</p><p>ik weet dat er websites zijn voor dit doel zoals motor recensies waar uiteindelijk een cijfer uit komt per bedrijf</p><p>dit is misschien een eerlijker systeem voor zowel bedrijf als klant.</p>
- Rob van der Zon (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2009 10:23 #91402
door Rob van der Zon (GAST)
Beantwoord door Rob van der Zon (GAST) in topic Ervaringen met garagebedrijven
<p>René,</p><p>Er zijnaltijd goede en minder goede ervaringen over garagebedrijven. Zelf heb ik alleen goede. Bij de redactie bestaat geen behoefte om een discussie op het forum op te starten over de zin of de onzin van een gepland artikel. Mocht je willen meedenken over of meewerken aan het geplande artikel dan nodig ik je hierbij uit om je aan te melden bij
redactie@v44.nl
. </p>
- Pieter Singelenberg (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2009 23:27 #91401
door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Ervaringen met garagebedrijven
<p>Ik kan, gezien de summiere informatie, niet inschatten wat voor artikel de redactie in gedachten heeft; als het een positief verhaal wordt over een algemene omgang met garages is het prima, maar als er namen genoemd gaan worden met daaraan gekoppeld een positieve danwel negatieve kwalifikatie zijn we op de verkeerde weg als club;</p><p>vaak zijn ervaringen over garages erg persoonlijk, je hoort maar één kant van het verhaal, en kan iemand anders een totaal tegengestelde ervaring hebben; daar schieten we dus allemaal niets mee op en loop je ook nog kans om je adverteerders te missen;</p><p>nogmaals: het is zeer afhankelijk van de manier waarop een redaktie met dit onderwerp wil omgaan; ik vind het jammer en niet verstandig dat de heer van der Zon al bij voorbaat stelt dat de redaktie geen behoefte heeft aan een forumdiscussie over de zin en onzin van artikelen; ik denk dat er genoeg leden zijn die die behoefte wel (eens) hebben; maar ja, klantgericht denken valt ook niet altijd mee.....</p><p> </p>
06-03-2009 13:45 #91400
door Tom Steverink
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Beantwoord door Tom Steverink in topic Ervaringen met garagebedrijven
<p>Mee eens. </p><p>De reactie van Rob bevreemde mij ook een beetje.</p><p>Ik kan een aantal garages noemen waar ik slechte ervaringen mee heb, maar ik denk niet dat ik die in het openbaar moet publiceren. Dat geldt ook voor de goede ervaringen trouwens: da's ook maar een momentopname.</p><p>Maar ja: geen behoefte.</p>
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl