vakliteratuur maart 2009

• Gerrit de Boer (GAST)
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
06-03-2009 19:22 #49826 door Gerrit de Boer (GAST)
vakliteratuur maart 2009 is gemaakt door Gerrit de Boer (GAST)
Ook ik heb de verhalen in Klassiek en Techniek over de P444 & Duet gelezen. Leuke wetenswaardigheden over "onze" auto's. Misschien is het een idee voor de redactie van VCM om ook in ons vakblad eigenaren eens hun auto te "showen". Zo leren we elkaars auto's kennen. En ach 1 of 2 pagina's meer is toch prima?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
07-03-2009 11:45 #91470 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic vakliteratuur maart 2009
<p>Beste Gerrit,</p><p>ik zou zeggen stuur deze opmerking eens naar redactie@v44.nl Ik zou dat ook wel willen.</p><p>Groet, Ronald</p>

• Rudolf Kleyn
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
07-03-2009 20:39 #91469 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic vakliteratuur maart 2009
Misschien geinig om te weten: de bewuste stukken zijn door leden van onze vereniging voor K en T gemaakt, ook al blijkt dat helaas niet uit de credits. Jan de Bruyn (staflid PR) was contactpersoon. De eigenaren van de betrokken auto's (mijn P210 staat er ook in) hebben de stukjes over hun eigen auto's zelf geschreven. Ook zijn de foto's door de eigenaren aangeleverd. Het algemene stuk is door mij gemaakt, mede namens de redactie van VCM. De TC heeft de bijdrage geleverd over sterke en zwakke punten. Ook het kadertje over de vereniging is vanuit onze club aangeleverd. Mogelijk komen de stukken (in de oorspronkelijke langere versie) ook nog in het volgende nummer van VCM (dan misschien wel VKM). Verder staat VCM natuurlijk voor alle leden open om stukken over hun auto/restauratieprojecten te schrijven. Jullie zijn welkom!

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD