gezocht volvo amazon, die mijn vader eerder in het bezit had

• GJ. ankone (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2009 17:28 #49777 door GJ. ankone (GAST)
<p>Hallo, </p><p>Mijn ouders waren vroeger in het bezit van een volvo amazon, helaas moest deze na het overlijden van mijn vader in 2001 verkocht worden. </p><p>Nu ben ik op zoek naar deze auto aangezien hij voor mij erg dierbaar is, mijn vader en ik hebben namelijk deze auto hersteld na schade. </p><p>Het gaat om een: amazon uit 1966, kleur wit(beige) kenteken 81-94-AG. </p><p>Wie kan mij meer vertellen over deze auto?? Op RDW hebben wij al enkele gegevens kunnen vinden, maar toch zou ik meer willen weten. </p><p>met vriendelijke groet, Denny ankone</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marcel van Soest
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
29-03-2009 20:19 #91703 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic gezocht volvo amazon, die mijn vader eerder in het bezit had
<p>Beste Denny,</p><p> </p><p>ik heb even gekeken bij de autogegevens in de ledenadministratie echter deze auto is niet aangemeld door een lid van onze vereniging. Dit houdt in of niet doorgegeven door een lid van onze vereniging of de eigenaar is geen lid.</p><p>vriendelijke groet</p><p>Marcel van Soest</p><p>ledenadministratie</p>

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
29-03-2009 20:45 #91702 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic gezocht volvo amazon, die mijn vader eerder in het bezit had
<p>Op www.carrelation.nl/ staat hij niet en op www.volvoamazonpictures.se/ ook niet, maar je zou die sites in de gaten kunnen houden. Hopelijk ziet de eigenaar je oproep.</p><p>Gezien het feit dat hij al enige tijd geen APK meer heeft, verwacht ik dat je hem op de weg niet zult tegenkomen.</p><p>Succes met je zoektocht,</p><p>Groeten Lars</p>

• GJ. ankone (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2009 11:22 #91701 door GJ. ankone (GAST)
Beantwoord door GJ. ankone (GAST) in topic gezocht volvo amazon, die mijn vader eerder in het bezit had
<p>dank u voor de informatie. we houden de sites in de gaten in de hoop dat we hem vinden. </p><p>groeten Denny</p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD