drupje olie

• Bernard Piek
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
24-04-2009 19:21 #49729 door Bernard Piek
drupje olie is gemaakt door Bernard Piek
Iemand dit al eens meegemaakt? Of broodje aap?

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/04/pl...udentjes_300_eu.html

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rudolf Kleyn
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-04-2009 07:46 #91941 door Rudolf Kleyn
Beantwoord door Rudolf Kleyn in topic drupje olie
Het schijnt dat er mensen bestaan die geenstijl zien als een bron van informatie. Ik wilde dat nooit geloven: maar hier is er één.

• Bernard Piek
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-04-2009 18:09 #91940 door Bernard Piek
Beantwoord door Bernard Piek in topic drupje olie
Afgezien van de bron was het van mijn kant in elk geval een serieuze vraag. Zoals ik al aangaf: het kan onzin zijn, maar niets is onmogelijk.
En Rudolf: Als je niets zinnigs hebt bij te dragen danwel leuk wilt doen of beledigen, zoek dan even een ander forum. Dit is daar niet voor.

• Bezoeker
  • Bezoeker
26-04-2009 20:06 #91939 door
Beantwoord door in topic drupje olie
<p>Rudolf, GeenStijl heeft anders al heel wat journalistieke scoops gehad! Ik zeg niet dat hun manier van verslaggeving voor iedereen is weggelegd, het blijft een Telegraaf dochter (misschien geloof je de Telegraaf ook wel niet :) ).</p><p>Maargoed heb ff gezocht en kwam dit tegen; kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=594&qid=435055 Klinkt alsof meerdere mensen er problemen mee hebben gehad.</p><p>Aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant is het gewoon de levenscirkel. Olie komt toch ook uit de grond, dan kan ie er ook weer in! :p</p><p>Cheers</p><p> </p>

• Vincent Kroese (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-04-2009 09:27 #91938 door Vincent Kroese (GAST)
Beantwoord door Vincent Kroese (GAST) in topic drupje olie
Tsja.. iedereen die een auto heeft weet dat het strafbaar is om milieu te vervuilen d.m.v. lekkende olie. Of één drupje dan meteen reden voor een boete is is een tweede, maar goed, op papier is het zeker voldoende, een bekeuring zal alleen niet zo vaak voorkomen... Maar als een agent echt wil mag 'ie bijvoorbeeld ook een boete geven aan iemand die een peuk op straat gooit (wat mijns inziens overigens ook terecht is, maar dat terzijde ;) )<br><br>Veel interessanter vind ik de vraag of je tegenwoordig nou wel of geen olie mag verversen voor je eigen deur, op een publieke parkeerplaats of openbare weg. Een beetje zoeken leert dat dat per gemeente verschilt maar op veel plaatsen verboden is wegens 'grote kans op milieuvervuiling' .. Beetje vreemd aangezien je met goede voorzorgsmaatregelen en zorgvuldig te werk gaan prima kan zorgen dat er niets morst. <br><br>En waar ligt dan de grens? Koelvloeistof vervangen ook verboden? En bijvullen van vloeistoffen, mag dat dan weer wel? Mag je nog wel met een lakstiftje een krasje bijwerken of moet je daar formeel ook voor naar een garage... Kortom, is sleutelen aan je auto voor je eigen deur uberhaupt nog mogelijk of ben je dan eigenlijk altijd illegaal bezig in de hoop dat je buurtbewoners je een warm hart toedragen en geen politie bellen?

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD