Wegens niet halen deadline gezocht amzone voor bruiloft van mijn
- Dennis Vierhuizen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2009 12:56 #49675
door Dennis Vierhuizen (GAST)
Wegens niet halen deadline gezocht amzone voor bruiloft van mijn is gemaakt door Dennis Vierhuizen (GAST)
<p>Beste Volvo-liefhebbers,</p><p>ik ben Dennis Vierhuizen 21jaar en ik ben een paar maanden geleden begonnen met de restauratie van een ´67 amazone voor de bruiloft van mijn zus die 19 juni plaatsvind, maar door een aantal tegenslagen zoals inbraak bij mijn hobbyhoek ga ik het niet redden om de amazone op tijd klaar te hebben. De auto staat inmiddels wel bij de spuiter maar die is nog druk bezig met alle oneffenheden strak te maken dmv vertinnen dit vraagt dus ook aanzienlijk meer tijd al gewoon een pot plamuur er tegenaan gooien. Het komt er dus in ieder geval op neer dat mijn zus gewoon in een amazone moet trouwen dus ben ik op zoek naar iemand die een amazone heeft en deze op 19 juni aanstaande kan missen en deze wil uitlenen cq verhuren aan mij. wie helpt mij uit de brand???? Kent u iemand of bent u degene met een nette amazone neem dan AUB contact op</p><p>MVG Dennis Vierhzuizen</p><p>0624702453 lidnr.12693 </p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Paul Lups
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2009 13:03 #92212
door Paul Lups
Beantwoord door Paul Lups in topic Wegens niet halen deadline gezocht amzone voor bruiloft van mijn
<p>Hoi Dennis,</p><p>Kijk even op
www.volvo-trouwauto.nl
</p><p>met vriendelijke groet,</p><p>Paul Lups.</p><p>Voorthuizen</p><p> </p>
- Edwin Jongejan
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
02-06-2009 21:33 #92211
door Edwin Jongejan
Beantwoord door Edwin Jongejan in topic Wegens niet halen deadline gezocht amzone voor bruiloft van mijn
waar vindt het plaats?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-06-2009 23:30 #92210
Beantwoord door Dennis Vierhuizen (GAST) in topic Wegens niet halen deadline gezocht amzone voor bruiloft van mijn
<p>vrijdag 19juni in zwolle</p><p>mvg Dennis</p>
- Edwin Jongejan
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
03-06-2009 17:08 #92209
door Edwin Jongejan
Beantwoord door Edwin Jongejan in topic Wegens niet halen deadline gezocht amzone voor bruiloft van mijn
Helaas is de afstand IJmuiden/Zwolle net iets te gek.
Succes...
Succes...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-06-2009 19:07 #92208
Beantwoord door Dennis Vierhuizen (GAST) in topic Wegens niet halen deadline gezocht amzone voor bruiloft van mijn
helaas is niet anders zoektocht gaat door!
- gerrit stegeman (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-06-2009 23:05 #92207
door gerrit stegeman (GAST)
Beantwoord door gerrit stegeman (GAST) in topic Wegens niet halen deadline gezocht amzone voor bruiloft van mijn
<p>Hallo Dennis,</p><p>Ik las jouw oproep in dit forum, ik woon in Zwolle, heb wel geen Amazon maar wel een mooie witte katterug.</p><p>die ik je kan aanbieden.</p><p>om er toch een mooie dag voor je zus te kunnen maken, en uiteraard voor jou.</p><p> </p><p>groetjes gerrit</p><p> </p>
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2009 15:13 #92206
<p>beste Gerrit,</p><p>Dit aanbod klinkt zeker mooi en ik zou er ook graag gebruik van willen maken zou u mij willen bellen op het nummer 0624702453 zodat we het door kunnen spreken nogmaals super bedankt!!!!</p><p>mvg Dennis vierhuizen</p>