Documentatie Katterug PV 444 (1953)
- Bezoeker
-
21-06-2009 20:39 #49643
door
Documentatie Katterug PV 444 (1953) is gemaakt door
<p>Hallo,</p><p>Ik heb een katterug PV444 gekocht uit 1953 model E. Nu ben ik op zoek naar documentatie omtrent dit model. Hierbij denk ik allereerst aan de handleiding, maar mogelijk is er ook meer gedetailleerde documentatie beschikbaar.</p><p>Wie kan mij helpen?</p><p>Groeten, </p><p>Frans Franssen</p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Edo Dijkgraaf (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2009 21:04 #92369
door Edo Dijkgraaf (GAST)
Beantwoord door Edo Dijkgraaf (GAST) in topic Documentatie Katterug PV 444 (1953)
<p>Beste Frans,</p><p>Gefeliciteerd met je aankoop. Ik hoop dat je veel plezier van je Volvo zult hebben.</p><p>Word lid! Dan help je je collega Volvo bezitters hun bezit op de weg te houden.</p><p>Groet,</p><p>Edo</p>
- Edo Dijkgraaf (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-06-2009 21:05 #92368
door Edo Dijkgraaf (GAST)
Beantwoord door Edo Dijkgraaf (GAST) in topic Documentatie Katterug PV 444 (1953)
<p>Beste Frans,</p><p>Gefeliciteerd met je aankoop. Ik hoop dat je veel plezier van je Volvo zult hebben.</p><p>Word lid! Dan help je je collega Volvo bezitters hun bezit op de weg te houden.</p><p>Groet,</p><p>Edo</p>
- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
21-06-2009 21:19 #92367
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic Documentatie Katterug PV 444 (1953)
<p>Frans,</p><p>Als lid van de V44 vereniging ben je gerechtigd om in het VOD (Volvo Onderdelen Depeot) aankopen te doen.</p><p>Een van de artikelen is de beruchte CD ROM. Hierop staan alle onderdelenboeken maar ook een groot aantal artikelen uit de begintijd van onze vereniging. Hierop staan bijzonder veel wetenswaardigheden over de diverse Katteruggen. Niet alleen onderhoud maar ook waar welk embleem moet zitten, welke gril hoort bij welk bouwjaar etc. etc.
Dit is beslist een aanrader.</p><p> </p><p>Daarnaast krijg je als lid tweemaandelijks een zeer goed verzorgd clubblad, worden er activiteiten georganiseerd zoals toerritten, technische avonden etc.</p>
Dit is beslist een aanrader.</p><p> </p><p>Daarnaast krijg je als lid tweemaandelijks een zeer goed verzorgd clubblad, worden er activiteiten georganiseerd zoals toerritten, technische avonden etc.</p>
- Bezoeker
-
22-06-2009 23:14 #92366
door
Beantwoord door in topic Documentatie Katterug PV 444 (1953)
<p>Bedankt voor info. Ik zal zeker lid worden, maar stel het uit tot 1 Juli. Dan zal ik julie wel een keer ontmoeten tijdens een infoavond.</p><p>Groet,</p><p>Frans</p>