Slooppremie voor S80!

• Theo Rutten
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
01-08-2009 21:42 #49565 door Theo Rutten
Slooppremie voor S80! is gemaakt door Theo Rutten
<p>In Amerika geven ze blijkbaar zelfs een slooppremie voor een S80, Ik kan er met mijn boerenverstand niet goed bij, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen *zucht*</p><p>De constructeurs willen er blijkbaar zeker van zijn dat ze daadwerkelijk niet meer gebruikt worden, en op de volgende link staat een YouTube filmpje over hoe ze de motor van een S80 om zeep helpen. Niet voor gevoelige kijkers!</p><p> www.autoblog.nl/archive/2009/08/01/video...s-onklaar#post-30410 </p><p> </p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
24-08-2009 21:27 #92766 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Slooppremie voor S80!
rare jongens die Amerikanen....

Groet, Hans

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
24-08-2009 22:37 #92765 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Slooppremie voor S80!
Dus als al die motoren van de in mijn ogen relatief nieuwe auto's aan gort zijn gedraaid voorkomt dus die extra Co2 uitstoot en dan niet te spreken over die olie vervuiling die op straat terecht komt zoals bij die volvo S80, dan heb ik liever dat ze mijn auto weer doorverkopen aan een derde wereld of oostblok land ook al mag dat niet. Wat een stelletje hypocrieten die Amerikanen. De grootste vervuilers van de wereld en oh we zijn zo zielig en we doen er alles aan om het te voorkomen. Wat een grap, ik moet zowat kotsen.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD