gezocht een licht blauwe volvo 244 gl voor bruiloft

• herman os, van (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-09-2009 12:23 #49506 door herman os, van (GAST)
gezocht een licht blauwe volvo 244 gl voor bruiloft is gemaakt door herman os, van (GAST)
<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik ben voor mijn schoonouders 25 jarig huwelijk op zoek naar een licht blauwe 244 gl, omdat zij 25 jaar geleden ook zijn getrouwd in een zo'n auto.</p><p>De feestelijkheden vinden plaats aankomende zaterdag (5 september 09) in de omgeving Vries (Drenthe). Graag dan ook een auto/reactie ui de dezelfde regio.</p><p>Het is de bedoeling dat er een kleine rit van ongeveer 5 a 10 km van hun huis naar het zalencentrum wordt gemaakt, wij zijn bereid om hier een kleine vergoeding tegen over te stellen.</p><p>mocht u willen reageren of vragen hebben dan kan u mij bereiken op</p><p>0617198737</p><p>mvg Herman</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Joan Tacx
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
03-09-2009 18:48 #93098 door Joan Tacx
Beantwoord door Joan Tacx in topic gezocht een licht blauwe volvo 244 gl voor bruiloft
Hallo Herman,

Ik zou ook even proberen op deze website.
www.volvo240-260register.nl
Succes

• herman os, van (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2009 13:02 #93097 door herman os, van (GAST)
Beantwoord door herman os, van (GAST) in topic gezocht een licht blauwe volvo 244 gl voor bruiloft
<p>hoi Joan </p><p> </p><p>ik ben bekend met de site, ec hter ik kan daar geen post plaatsen op hun forum omdat ik niet lid ben en ook geen lid kan worden, vandaar dat ik het hier probeer.</p><p> </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD