Geslaagde VKB! Nog verrassende dingen gekocht?
- Edwin Jongejan
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
26-10-2009 16:44 #93485
door Edwin Jongejan
Beantwoord door Edwin Jongejan in topic Geslaagde VKB! Nog verrassende dingen gekocht?
Die witte knipperlichtglaasjes ben ik al tijden naar op zoek.
De oudere types kon je niet gebruiken.
-Bij wie gekocht?
En helemaal brutaal:
-Wat kosten ze?
De oudere types kon je niet gebruiken.
-Bij wie gekocht?
En helemaal brutaal:
-Wat kosten ze?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Murre (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-10-2009 22:01 #93484
door Mark Murre (GAST)
Beantwoord door Mark Murre (GAST) in topic Geslaagde VKB! Nog verrassende dingen gekocht?
<p>Ja was een geslaagde dag, jammer dat waar ik eigenlijk voor kwam er niet meer was namelijk achterlichten rood rood wit i.p.v amber. De witte lampjes voor heb ik laats besteld bij
www.websitefolder.net/VPAUTOPARTS/Flasher_B18B20.asp
</p><p>Op de beurs zelf ben ik aan een enkele weber zijstroom carburateur gekomen met uitlaatspruitstuk,nu zoek ik hier alleen nog een gasstuk voor.</p>
27-10-2009 10:09 #93483
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Geslaagde VKB! Nog verrassende dingen gekocht?
Zelf heb ik ze gekocht bij Wagner & Gunter (
www.w-und-g.de/
) en ze waren 30 euro per stuk.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
28-10-2009 07:34 #93482
door Danny Meeuwessen (GAST)
1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic Geslaagde VKB! Nog verrassende dingen gekocht?
Hoofdkoppelingscilinder, werkcilinder en het slangetje van een hydraulische koppeling nieuw voor 60 Euro bij een of andere Engelsman. Da's toch leuker dan nieuwe rubbertjes in de oude cilinders friemelen!
1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
28-10-2009 20:30 #93481
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Geslaagde VKB! Nog verrassende dingen gekocht?
He Lars, jammer dat we elkaar dit jaar mis liepen. Voor mij ook weer een supperrr zaterdag, mijn winkelwagentje had reparatie plaatwerk voor mijn Katterug, olie filters, remplaten van een Amazone achteras die ik ga gebruiken als ik de 544 ombouw naar schijfremmen en AMA remmen achter, stangetje en heatshield voor de dubbele carb's van de B18D, een spuitstuk pakking en een olie druk schakelaar. Volgend jaar zeker weer van de partij.