<p>Zoals in de aanhef al staat: <strong>dank!!</strong> Ook aan alle vrijwilligers! </p><p>Het was weer érg leuk en gezellig, met een grote diversiteit aan auto's, onderdelen, informatie en vertier!</p><p>Ik hoop dat ik hier een opbouwende opmerking mag maken om het nóg beter te laten zijn: </p><p>zorg ervoor dat het parkeren per type VOLVO beter in de hand gehouden wordt! Op zondag stonden er zelfs XC60's tussen de Amazons en "vreemde" merken overal! Het parkeerterrein is altijd een grote publiekstrekker!</p><p>Verder lijkt het me een goed idee om de oudste auto's zo dicht mogelijk bij de ingang te zetten en dan aflopend. In mijn ogen hadden de 700 en 900 serie nu trouwens een betere plek dan de 140 serie, die achter een hek stonden en ook eens nog gemixt stonden met 240's en vreemde merken omdat het niet duidelijk was aangegeven. </p><p>Het is zo ontzettend leuk om allemaal dezelfde types bij elkaar te zien!!.</p><p>Ik begrijp natuurlijk best dat het moeilijk is om e.e.a te realiseren, maar met een beetje extra aandacht moet het kunnen. Ik heb de indruk dat het in het verleden beter werd nageleefd.</p>
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op
klassiekevolvo.jouwweb.nl