Amazon start niet??

• Arnold Meulenbelt (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-11-2009 20:12 #49384 door Arnold Meulenbelt (GAST)
Amazon start niet?? is gemaakt door Arnold Meulenbelt (GAST)
<p>Heyhoi volfielen, </p><p>Mijn zojuist aangeschafte amazon wil niet tot leven komen............</p><p>Auto is keurig onderhouden en in goede staat maar als ik de sleutel omdraai hoor ik alleen een klik in een potje dat na de benzinepomp zit.</p><p>Accu is 100%. Verlichting, radio, ruitenwissers doen het allemaal perfect.</p><p>Ik heb er nu een startmotor in gezet die het zeker doet! Maar ik heb het idee dat deze al geen seintje krijgt!?!?</p><p>Kan dit nu aan het startrelais liggen?</p><p>Als iemand iets weet hierover hoor ik het graag.</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-11-2009 21:35 #93658 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Amazon start niet??
Misschien een stomme vraag maar zit er een drukknop op, ik bedoel je maakt contact met je sleutel en start hem met een drukknop. Ik heb er wel een drukknop op zitten ivm het snel breken van de sleutel bij doordraaien van het contact. en als ik het contact aan zet dan hoor ik ook een klik van een aanral relais (ik rij op gas).

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-11-2009 00:15 #93657 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Amazon start niet??
Is dit potje een relais? Is dit voor de lpg installatie.Deze werkt dan kennelijk wel.Er is niet veel info,maar als het dus niet aan de startmotor ligt,,denk aan een probleem met het contactslot of een eventuele startknop.Het startrelais zit op de startmotor gemonteerd en is waarschijnlijk als geheel vervangen.Heb je een contactslot met stuurslot of een dashboardslot?Wat gebeurt er als je een draad vanaf de plus van de accu direct op het contact op het startrelais zet waar nu een dunne groene draad op zit.?als de startmotor dan wel werkt zit het probleem in het contactslot of de bedrading naar het startrelais vanaf het contactslot.

• Arnold Meulenbelt (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-11-2009 11:45 #93656 door Arnold Meulenbelt (GAST)
Beantwoord door Arnold Meulenbelt (GAST) in topic Amazon start niet??
Yes, contactslot is kapot! Als ik een schroevendraaier tussen de draden van het contactslot houd dan start hij wel!
Bedankt jongens....
groet
Arnold

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD