Hulp gezocht bij bij vervanging van voorruitrubber Amazon 122s
- Bezoeker
-
02-12-2009 17:37 #49345
door
Hulp gezocht bij bij vervanging van voorruitrubber Amazon 122s is gemaakt door
<p>Beste leden,</p><p>Ik heb twee kleine lekkages in het raamrubber aan mijn voorruit en heb daarom een nieuwe vooruitrubber op de beurs gekocht. Maar ik durf er alleen niet aan te beginnen. Lijkt me nogal een lastige klus die ook het juiste gereedschap vereist, en er zal wel een bepaalde techniek/handigheid voor nodig zijn, zeker ook door de strips en ik wil graag de voorruit heel houden............ Is er iemand die daar veel ervaring mee heeft en die zou willen helpen? </p><p>Groetjes, Micky</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Bezoeker
-
02-12-2009 17:39 #93893
door
Beantwoord door in topic Hulp gezocht bij bij vervanging van voorruitrubber Amazon 122s
Oh ja ik woon in Rotterdam..........
- 11654-dummy
-
- Elite lid
-
- Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Minder
Meer
02-12-2009 19:15 #93892
door 11654-dummy
Beantwoord door 11654-dummy in topic Hulp gezocht bij bij vervanging van voorruitrubber Amazon 122s
neem even contact op met TonCar in berkel. Ik denk ook dat een nieuw rubber niet echt nodig. Dichtkitten kan namelijk ook heel goed. Doen ze ook bij TonCar.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-12-2009 23:36 #93891
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Hulp gezocht bij bij vervanging van voorruitrubber Amazon 122s
<p>Haal dan wel ff de sierstrip d'raf dan gaat kitten beter. Doe wel voorzichtig met die strip want ze knikken gauw en nieuw zijn ze niet meer te koop en voor mooie betaal je de hoofdprijs. Maar uit voorzorg zou ik als ik jou was toch het raam eruit halen en dan gelijk een inspectie doen hoe de conditie is van het metaal onder het rubber. Ik weet niet of je Krommenie te ver vindt. Hij kan bij mij binnen staan werkt wel zo prettig. Het is natuurlijk de vraag of er gelast moet worden, maar dat weet je pas als het raam eruit is!. Een las apperaat heb ik niet maar wel iemand bij mijn werkplaats die het kan uitvoeren. </p><p> </p><p>Ik heb mijn raam van mijn combi destijds er zelf uitgehaald en ook gemonteerd zonder hulp van anderen. ik hoor het wel?</p><p> </p><p>Gr Rene</p>
- Peter Grapendaal (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-12-2009 19:33 #93890
door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic Hulp gezocht bij bij vervanging van voorruitrubber Amazon 122s
<p>Ik heb wel deze Engelse howto met foto's, hoop dat je daar wat aan hebt.</p><p>
www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=63825
</p>