Lief bestuur, wordt het nog eens wat met de nieuwe site?

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-12-2009 14:42 #49338 door Rob Spoon
Nog even en het is 2010. Hoeveel jaar zijn we dan al onderweg met het proberen de nieuwe site op te zetten?

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-12-2009 17:22 #93916 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Lief bestuur, wordt het nog eens wat met de nieuwe site?
<p>Een nieuwe site lijkt ook mij hoog nodig. Het forum en de onderdelenafdeling zijn natuurlijk redelijk druk bezocht, maar er staat nooit nieuws op de site en &aacute;ls er een keer iets staat, ziet niemand het meer doordat je niet meer op die plek kijkt!!</p><p>Is het wachten misschien op een actieve webmaster of uitbreiding in mankracht? Dan hierbij eens een oproep doen bestuur??</p><p> </p><p>Ook de presentatie van de onderdelen van het VKO zou een stuk professioneler kunnen, en met veel meer foto's en omschrijvingen, afmetingen etc. </p><p>Ik kan de boel bij Scandcar, Nordicar etc. z&oacute; vinden en hier moet ik het onderdeelnummer weten want de omschrijving moet je goed hebben, inclusief de gebruikte afkorting, waar je meestal naar moet raden.. </p><p>Er zijn ook items die geen Volvo nummer hebben, dus....</p><p>Ik heb al eerder gezegd alle vrijwilligers zeer te waarderen en besef dat er grenzen zijn aan de mogelijkheden, maar waarom niet een deel van de winst van het VKO gebruikt om de boel goed in beeld te zetten?</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• Willy De Baere
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-12-2009 20:46 #93915 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic Lief bestuur, wordt het nog eens wat met de nieuwe site?
Tom, in de blauwe balk links, met "Onderdelen bestellen" en "Forum", staat
ook een lijn met "Activiteiten", daar staat toch ook nieuws over wat in de
verschillende regios gebeurt? Voor wie vergeet daar regelmatig naar te
kijken, bestaat nog de mogelijkheid gratis lid te worden van die regios,
dan krijgt men automatisch mails over komende activiteiten.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
06-12-2009 14:42 #93914 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Lief bestuur, wordt het nog eens wat met de nieuwe site?
<p>Hoi Willy!</p><p>Ik kijk heus wel verder dan mijn neus lang is hoor, maar ik vind dat nieuws op de <strong>homepagina</strong> thuishoort. Dat is overal zo en daar verwachten mensen het ook. Er komt nog bij dat de site dan meteen een veel actievere indruk maakt op bezoekers. Nu lijkt de site ingeslapen te zijn tot je dieper gaat graven. </p><p>Van die nieuwsbrieven valt me op dat alleen regio Oost regelmatig iets stuurt. </p><p>Ik ben ook geabonneerd op de nieuwsbrieven van de Regio Midden, de technische commissie en het 140 register, maar die zwijgen in alle talen en al h&eacute;&eacute;l lang.</p><p> </p><p>Oh, en nog eens wat: ik heb het vakje aangevinkt dat ik email wil ontvangen van het forum: nog nooit een email gezien en ik ben niet de enige!</p><p> </p><p>.</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-12-2009 08:05 #93913 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Lief bestuur, wordt het nog eens wat met de nieuwe site?
ik ben natuurlijk (nog even) alleen maar gast, maar ik heb hele andere ervaringen met sites van clubs. Kijk eens allen naar de keversite.nl. Zeer eenvoudig, makkelijke toegangelijk. Hier moet ik telkens weer naar mijn mail om te achterhalen wat mijn password ook al weer was (niet te wijzigen). Op andere sites staan actuele zaken. (zelfs prettige feestdagen enz.). Nu wil ik zeker als gast niets afkraken en heb ik respect voor de vrijwilligers die dit allemaal moeten onderhouden, maar een oproep is zo geplaats. we kunnen er zelfs een projectje van maken met elkaar ! Anno 2010 kan deze site echt niet meer. Ik wil best meedenken maar nogmaals, meld je maar eens aan bij de keversite (kan je erg eenvoudig doen). Je krijgt updates, meldingen van berichten op jouw berichten, je kunt zo (ook als niet lid) foto's plaatsen bij advertenties, enz. Oke wij zijn amazon rijders (ik rijd trouwens alle klassiekers als het moet en heb net een kever avontuur achter de rug, vandaar..) qua gemiddelde leeftijd ouder als de gemiddelde keverrijder (vele I-pod generatie leden, ipv de casseterecorder generatie) maar dan roep ik mijn zoon wel op als het moet.

groeten van mij en mijn volvo ('s)

• René Ruiter
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
26-12-2009 11:16 #93912 door René Ruiter
Beantwoord door René Ruiter in topic Lief bestuur, wordt het nog eens wat met de nieuwe site?
Waar blijft de reaktie van ons bestuur op deze vragen?

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
29-12-2009 18:11 #93911 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Lief bestuur, wordt het nog eens wat met de nieuwe site?
denk toch dat men kerstvakantie viert....

groeten van mij en mijn volvo ('s)

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD