Nieuwjaarsreceptie afgelast

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2010 10:58 #49287 door
Nieuwjaarsreceptie afgelast is gemaakt door
<div><font face="Arial" size="2">Beste leden. De weersomstandigheden zijn dermate dat wij het onverantwoord vinden onze leden vragen om een tocht met de auto te ondernemen naar kasteel Vorden. De ANWB en KNMI geven bar winterweer aan en raden iedereen af om te reizen als dat niet echt noodzakelijk is.</font></div><div><font face="Arial" size="2"></font> </div><div><font face="Arial" size="2">Wij vinden het onder die omstandigheden niet verantwoord onze leden te vragen wel de weg op te gaan, dat geldt zeker voor een autoclub, zelfs met onze zweedse Volvo's</font></div><div><font face="Arial" size="2"></font> </div><div><font face="Arial" size="2">Uiteraard wensen wij iedereen een goed en ook vooral veilig nieuw jaar en hopen dat dit jubileumjaar minsten zoveel ander spektakel met zich mee gaat brengen. </font></div><div><font face="Arial" size="2"></font> </div><div><font face="Arial" size="2">Het bestuur</font></div>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Pieter Kuyvenhoven (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-01-2010 12:21 #94191 door Pieter Kuyvenhoven (GAST)
Beantwoord door Pieter Kuyvenhoven (GAST) in topic Nieuwjaarsreceptie afgelast
<p>Geacht bestuur,jammer voor u en alle leden dat de vergadering vanwege het mooie winterweer geen doorgang kan vinden.</p><p>Graag had ik met u besproken of er gelegenheid zou zijn geweest om aandacht te vragen voor de LE JOG reis in Mei.Mijn broer(nav.) en ik hebben er voor ingeschreven maar door familie omstandigheden moeten wij de rit annuleren.</p><p>Wij zoeken een team dat onze plaats inneemt voor deze unieke volvorally.Ik heb e.e.a al doorgesproken met Martin Rooseboom.</p><p>Kunt u mij een idee aan de hand doen om zo goed mogelijk onze inschrijving over te doen.De sluitingsdatum is 1 Februari.</p><p> </p><p>Gaarne een reaktie.Mijn e-mailadres is kuijproj@xs4all.nl en mijn mob nr.06-53235060.</p><p>Bij voorbaat dank,Hans Kuijvenhoven.</p><p> </p><p> </p>

• Kees Vos
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-01-2010 13:29 #94190 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic Nieuwjaarsreceptie afgelast
Verstandige beslissing bestuur.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD