wachtwoord wijzigen?

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-01-2010 21:44 #49284 door luuk verburgh (GAST)
wachtwoord wijzigen? is gemaakt door luuk verburgh (GAST)
<p>Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen of andere persoonlijke gegevens? Ik ben natuurlijk maar gast, maar ik vind de site (met alle respect voor de vrijwilligers die hier aan altijd moeten werken) niet echt gebruikersvriendelijk. Ik heb op een andere onderwerp op dit forum wel eens genoemd dat de "keversite.nl" een mooi open forum is en erg actueel is en gebruikersvriendelijk.</p><p> </p><p>Ik moet telkens een 8 cijferig incl letters intoetsen als wachtwoord en kan het ook niet opslaan. Wie heeft aub tips? bvd Luuk (ps ik word echt wel lid de club hoor!) </p>

groeten van mij en mijn volvo ('s)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-01-2010 21:52 #94213 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic wachtwoord wijzigen?
<p>Zie linker kolom (blauw) daar staat bovenin "persoonlijk profiel" en dan verder klikken. Zo kom je in het veld waar je wijzigingen kunt doorvoeren. Ik ben lid van de V44 club dus ik ben bang dat je als gast beperkt bent maar zeker weten doe ik het niet.</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

• Thejoh Zomer (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2010 11:10 #94212 door Thejoh Zomer (GAST)
Beantwoord door Thejoh Zomer (GAST) in topic wachtwoord wijzigen?
<p>Hallo Luuk,</p><p>Je kunt pas inloggen als je lid wordt. Moet je doen! Kun je volgens mij helemaal online afhandelen. Zodra je je aanmeld krijg je een inlogcode. Daarmee kun je een account aanmaken en kun je verder. Succes!</p><p> </p>

Thejoh Zomer, vicevoorzitter VKV

• Thejoh Zomer (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2010 11:11 #94211 door Thejoh Zomer (GAST)
Beantwoord door Thejoh Zomer (GAST) in topic wachtwoord wijzigen?
<p>Hallo Luuk,</p><p>Je kunt pas inloggen als je lid wordt. Moet je doen! Kun je volgens mij helemaal online afhandelen. Zodra je je aanmeld krijg je een inlogcode. Daarmee kun je een account aanmaken en kun je verder. Succes!</p><p> </p>

Thejoh Zomer, vicevoorzitter VKV

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD