Waar blijft de jubileumraamsticker?

• Niek de Boer
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-01-2010 10:52 #49252 door Niek de Boer
Waar blijft de jubileumraamsticker? is gemaakt door Niek de Boer
Het is nu eind januari en ik zit -ondanks de toezegging in Nieuws- nog steeds met smart te wachten op het moment dat ik de jubileum raamsticker op mijn ruit kan plakken.Ook brandt mijn portefeuille van verlangen om de fraaie nieuwe lidmaatschapskaart -die tegelijkertijd zou worden toegezonden- te herbergen.Maar wie weet ,zijn ze dit weekend nog verzonden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-01-2010 11:28 #94435 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Waar blijft de jubileumraamsticker?
<p>haha, je was me weer net voor... ;-)</p><p> </p><p>gaat ongetwijfeld goed komen!</p>

Groet, Hans

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
31-01-2010 13:12 #94434 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Waar blijft de jubileumraamsticker?
<p>Dag Niek,</p><p>Ik ben helemaal stom verbaasd over de fanatieke blijk van verbondenheid met onze club. Dat belooft veel goeds voor de toekomst. Wellicht dat je je op kan opgeven bij regio zuid voor de organisatie van ons 40 jarig jublieum. Of het organiseren van de sterrit daarheen. Zo zie je maar, mensen kunnen opeens het licht zien. Groet, Ronald</p>

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-01-2010 15:03 #94433 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Waar blijft de jubileumraamsticker?
<p>Ronald, mogen wij (anderen) ook even weten waar dit op slaat? </p><p>Of is dit weer: als je wat op te merken hebt, moet je het zelf maar komen doen? </p><p>Toevallig weet ik niet waar Niek zich verder voor inzet, misschien is hij wel voorzitter van drie andere verenigingen? En dan nog: als je zegt dat je iets zult doen, moet je dat gewoon doen, ook als vrijwilliger, en anders moet je gewoon niets beloven. </p><p>Dan houdt je trouwens w&eacute;l het probleem dat er lidmaatschapsgeld wordt gevraagd voor lidmaatschapskaart, sticker, clubblad, administratieve kosten, onkostenvergoedingen van bestuur, vrijwilligers en n&oacute;g wat zaken.</p><p>De communicatie binnen deze club laat helaas nog steeds veel te wensen over waardoor we nog vaak moeten raden. Leden gaan behandelen als veelvragende consumenten lijkt me d&eacute; manier om opzeggingen te veroorzaken. Ervoor zorgen dat leden zich actief gaan inzetten gaat op een iets andere manier. Als je het anders had bedoeld hoor ik dat graag, maar ik begin me een beetje te ergeren aan de sfeer in dit clubje.</p><p>(Zegt een bijna "beroeps" vrijwilliger)</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-01-2010 16:12 #94432 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Waar blijft de jubileumraamsticker?
<p>moet zeggen dat ik ook wel twijfels heb om lid te worden van deze club. ik heb ervaring bij de keverclub (en keversite.nl) en kan nu niet zeggen dat de V44 club mij als een warme club overkomt. Ook het forum is gebruikersonvriendelijk. de gebruikers gelukkig zelf niet want die hebben mij vaak geholpen als leek met tips. vele aardige leden die je graag verder helpen. </p><p>Ik heb al eens verwezen naar de functies op de keversite forum. Kan iemand mij overhalen lid te worden? Voor onderdelen heb ik adressen zat en via "GAST" van dit forum kan ik een ieder benaderen. Ben niet dol op camperen en een raamsticker staat niet zo mooi op mijn volvo/ Ik haar graag tegenargumenten, want ik heb dus wat twijfels. die worden ook versterkt als ik de discussies hier boven lees. Met alle respect voor de mensen die zich inzetten in hun vrije tijd als vrijwilliger natuurlijk, maar dan moet er toch iets meer worden geboden als een leuk forum lijkt mij zo.</p>

groeten van mij en mijn volvo ('s)

• Kees Brouwer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2010 17:03 #94431 door Kees Brouwer
Beantwoord door Kees Brouwer in topic Waar blijft de jubileumraamsticker?
<p>Beste Niek,</p><p> </p><p>Ook ik ben verbaasd over je reactie. Niet qua inhoud. Wat dat betreft ben ik het met je eens.</p><p>Echter mijn vraag is of het forum het juiste medium is om zo'n vraag te stellen. Is het niet veel beter om je rechtstreeks te wenden tot de persoon(personen) die het aan gaat. (Alle adressen van onze zeer aktieve leden staan in ons blad.)</p><p>Je kunt dan een op een met elkaar van gedachten wisselen, wat een betere verstandhouding bewerkstelligt!!!!!</p><p>Nu is het resultaat toch dat mensen die veel voor de club doen zich aangevallen voelen door jou, ook al zal dit nooit de bedoeling van je vraag geweest zijn( hoop ik).</p>

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-01-2010 17:03 #94430 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Waar blijft de jubileumraamsticker?
@Luuk
Zelf ben ik ook (nog) niet zo van de grootschaligere activiteiten zoals het kampeerweekend.
Toch vind ik lidmaatschap belangrijk, meer omdat ik de doelstelling van de vereniging onderschrijf, ik de regiobijeenkomsten leuk vind, het VOD goed werk doet en je met een clubtaxatie je lidmaatschap er alweer uit hebt. Tot slot is ook het magazine iedere maand leuk om te lezen.
Voor mij genoeg toegevoegde waarde dus!

Ik deel de mening dat de (zoek)functionaliteit van het forum niet optimaal is, maar daar wordt aan gewerkt heb ik begrepen.

Groeten Lars

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-01-2010 19:09 #94429 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Waar blijft de jubileumraamsticker?
<p>@Niek: opmerking geslaagd</p><p> </p><p>@de rest: mensen, mensen, wat maken we ons weer druk...</p>

Groet, Hans

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
31-01-2010 20:36 #94428 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Waar blijft de jubileumraamsticker?
Toch even een reactie waar Tom om vraagt: Ik reageer op een beetje ironische wijze, want als je Niek zou kennen dan weet je dat zijn vraag net zo ironisch bedoeld is. Ik begrijp best dat de leden recht hebben op de sticker en het lidmaatschapskaartje. Die komen er ook zeker. Maar daar moet het nieuwe logo op enz. Dat is bi jhet eerste nummer niet gelukt. Zonder sticker en kaartje ben je toch wel lid. Bovendien als die apart opgestuurd moeten worden, betekent dit 4000 maal een postzegel van 44ct!! en 4000 stickers en kaartjes in een envelop stoppen. Wat betreft de communicatie ben ik het met je eens dat er nog het nodige moet veranderen. Aan Luuk wil ik zeggen dat de dingen die Lars schrijft belangrijker zijn dan die sticker. De vice voorzitter heeft kort geleden in dit forum toelichting geschreven over de problemen met de nieuwe site. Ook het bestuur wil een goede site. Aan Luuk: dit is echt een gezellige club, mits je aan activiteiten meedoet en betrokken bent.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-02-2010 10:29 #94427 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Waar blijft de jubileumraamsticker?
<p>Ronald: dank voor je antwoord. Ik ben van mening dat je er niet vanuit moet gaan dat je tegen iemand persoonlijk praat op een forum: er zijn hier veel mensen die elkaar niet persoonlijk kennen en dus afgaan op wat er staat. Dat maakt geen positieve indruk. Ik begrijp uit je reactie dat dat ook niet je bedoeling was.</p><p>Je uitleg over de kosten en het werk zou het bestuur ook gewoon op tijd kunnen communiceren, dan krijg je geen vraag zoals Niek die stelde, alleen vaststellen dat de communicatie te wensen overlaat is mi niet voldoende.</p><p>En Luuk: de club is groot en dus wat log, maar er zijn heel veel aardige en leuke leden hoor, en het bestuur doet het helemaal niet slecht, in tegendeel. Dat er wat dingen te verbeteren zijn is logisch, en veel leden willen daar ook aan meewerken. </p><p>Als je eens naar een technische avond, koffieavond of een bedrijfsbezoek gaat van &eacute;'n van de regio's zul je zien dat ik gelijk heb. Je kunt je als je lid bent, gratis aanmelden voor de regio's en registers waar je een nieuwsbrief van wilt ontvangen zodat je je bezoekjes kunt inplannen. Verder is de mogelijkheid tot taxatie van je auto, de Volvo Klassieker Onderdelneshop en het Volvo Klassieker Magazine de moeite al meer dan waard. Aan de stie en forum wordt hard gewerkt en ik heb me samen met een aantal anderen opgeworpen om daaraan mee te werken.</p><p>En @ Hans: ja, soms maken mensen zich druk, maar meestal uit grote betrokkenheid, is daar wat mis mee?</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD