Wie redt deze Amazon!

• Arjan Vrielink (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-02-2010 00:07 #49249 door Arjan Vrielink (GAST)
Wie redt deze Amazon! is gemaakt door Arjan Vrielink (GAST)
Of in ieder geval de onderdelen!
Op het Volvo forum maakte iemand melding van een topic op het autoweek forum dat een Amazon gesloopt gaat worden in het kader van de sloopregeling!
zie: www.autoweek.nl/forum/read.php?6,3963902,page=39 (onderaan de pagina voor meer info en foto's)

Doodzonde!

.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen Dingemans (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2010 13:29 #94443 door Jeroen Dingemans (GAST)
Beantwoord door Jeroen Dingemans (GAST) in topic Wie redt deze Amazon!
<span style="font-style: italic;">zonde zeg, en het is nog een automaat ook.

Zo'n indicator behuizing van de automaat ben ik al jaren aan het zoeken. Daar moet je zo al 50-100 euro voor kunnen krijgen.

Volgens mij heb je aan onderdelen die slooppremie zo terugverdiend.

Groet,
Jeroen</span>

• Roland Houweling (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-02-2010 16:15 #94442 door Roland Houweling (GAST)
Beantwoord door Roland Houweling (GAST) in topic Wie redt deze Amazon!
<p>ben vanmorgen bij deze amazon wezen kijken.</p><p> </p><p>op de foto ziet hij er beter uit als ie daadwerkeijk is.</p><p> </p><p>maar idd voor onderdelen is het goeie.</p><p> </p><p>chroom is allemaal niet heel mooi meer.</p><p> </p><p>mar mocht je met ama aan t opknappen zijn zitten best aardige voorschermen en deuren op.</p><p> </p><p>en pieper is niet de duurste.</p><p> </p><p>groet roland.</p>

• Ronald Menges
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
01-02-2010 19:31 #94441 door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic Wie redt deze Amazon!
<p>Toch vreemd: ik wilde met een suzuki alto uit 1986 in aanmerking komen voor de sloopregeling en toen zei de garagehouder dat de alto te oud was. Voor auto's van voor 1987 geldt de sloopregeling niet! Hij had dit van de RDW site</p><p> </p>

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
01-02-2010 20:35 #94440 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Wie redt deze Amazon!
<p>leuke amazon maar wel wat overdreven reacties op autoweek. die van mij die mooier was en zeker van binnen en 2jaar (!) APK had , heb ik 2 weken terug voor 1.000 euro verkocht om dat de motor niet lekker klonk. (zie forum, waarschijnlijk distributietandwiel). dus om nou een sloper voor 1.000 te kopen? prijzen van dit soort leuke amazons maar niet mooi zijn nu eenmaal erg laag. Ik rijd nu al weer 1 maand in een amazon op gas van 500 euro met apk tm augustus 2010</p><p>2 jaar terug kocht in een mooie amazon automaat voor 750 euro met 1 jr apk. lekker lang in gereden en weer verkocht (voor 2,500 trouwens, ook de enige auto waar ik ooit winst op maakte)</p>

groeten van mij en mijn volvo ('s)

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD