Mis ik iets? Ik mis iets!

• 12021-dummy
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
06-02-2010 00:51 #94493 door 12021-dummy
Beantwoord door 12021-dummy in topic Mis ik iets? Ik mis iets!
De speciale plaats voor het aanbieden van auto's en onderdelen mist alleen wel elke vorm van structuur. Onderdelen staan tussen de autoadvertenties en andersom. Vaak staan er advertenties op zonder contactmogelijkheid. Kortom, niet echt een aantrekkelijke vraag en aanbod-mogelijkheid. Ik hoop dat daar nog een keer verbetering in komt.
Verder is het wel jammer dat de sfeer er op achteruit gaat met die verwijten en het klagen. Communiceren blijkt toch telkens weer verschrikkelijk moeilijk te zijn.

PV444 - 1955

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Hansw
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-03-2010 17:19 #94492 door Hansw
Beantwoord door Hansw in topic Mis ik iets? Ik mis iets!
communiceren is ook zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten, maar ja, wat is zo dicht mogelijk?

• H.J. van Bussel
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
15-03-2010 17:53 #94491 door H.J. van Bussel
Beantwoord door H.J. van Bussel in topic Mis ik iets? Ik mis iets!
<p>Een kleine verbetering zou al kunnen zijn om linksboven ONDERDELEN BESTELLEN te vervangen door VRAAG/AANBOD en dan in het submenu "onderdelen VOD" en "vraag/aanbod leden". Je klikt daar denk ik dan toch iets eerder op.</p><p>Verder vind ik dat je aan de bij de advertenties geplaatste foto's totaal niets hebt omdat ze klein en vaag zijn. Dat maakt het ook al niet erg aantrekkelijk de advertenties te bekijken. Ik weet niet of dat te verbeteren is?</p>

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
15-03-2010 21:17 #94490 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Mis ik iets? Ik mis iets!
<p>Ook dat komt eraan in de nieuwe website. </p><p>Het duurt nog wel even, maar er wordt hard aan gewerkt zoals je ook kunt zien in het draadje dat Thejho heeft gestart over de voortgang van de nieuwe site/forum.</p><p> </p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• Arjan Vrielink (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
15-03-2010 21:39 #94489 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Mis ik iets? Ik mis iets!

Op de nieuwe site komt een scheiding tussen de <span style="font-style: italic;">Volvo Klassieker onderdelenshop</span> en <span style="font-style: italic;">Vraag & Aanbod.

</span>De onderdelenshop wordt hard aan gewerkt om die te vullen en om te turnen naar een winkel component met meer mogelijkheden.
Vraag & Aanbod komt op het forum, dus meer mogelijk met omschrijving, foto's en Youtube filmpjes.

Er gebeurt veel achter de schermen maar daar merken jullie weinig tot niks van, nog even geduld A.U.B. :-)

.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD