Restauratie adres gezocht

• Stephan de Bruijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 10:59 #49207 door Stephan de Bruijn
Restauratie adres gezocht is gemaakt door Stephan de Bruijn
Het plan is om op korte termijn een totale restauratie van mijn 121 te starten. Ik heb een bedrijf (Tom classics) in de buurt van Enschede gevonden maar wil toch nog andere restauratie bedrijven om een offerte vragen, het gaat tenslotte om veel geld. Kan iemand mij een bedrijf aanbevelen, mooi zou zijn binnen een straal van 75km om Enschede, maar misschien niet haalbaar. Ik hoor graag van leden die goede (of ook slechte) ervaringen hebben met bedrijven. Bvd Stephan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Bezoeker
  • Bezoeker
21-02-2010 14:17 #94665 door
Beantwoord door in topic Restauratie adres gezocht
<p>Hallo Stephan,</p><p> </p><p>Als je een beetje handig bent kan je heel veel zelf doen.Dat scheelt enorm in de kosten.</p><p>Ik weet natuurlijk niet wat de staat van jouw amazon is en wat er dus voor werk aan zit?</p><p>Ik kom zelf al enige tijd bij Tom voor onderdelen en het nodige advies en ben altijd tevreden naar huis (Almelo) gereden.</p><p>Zelf heb ik in 2008 een low buget restauratie van een amazon combi 69 gedaan.</p><p>Als ik het had laten doen bij Tom koste het misschien wel wat meer, maar dan was het met meer kennis en kunde gedaan.</p><p>Echter, door het zelf te doen heb ik erg veel geleerd over mijn auto en kom ik alleen bij de garage voor de APK.</p><p> </p><p>Ik wens jou succes met je 121!</p>

• Rudi Welhuis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 16:12 #94664 door Rudi Welhuis
Beantwoord door Rudi Welhuis in topic Restauratie adres gezocht
Hallo Stephan,

Ook ik kom al jaren bij Tom. En ben zeer tevreden over de service en prijs. Mijn 164 is daar enkele jaren geleden grondig onder handen genomen en heb ook veel zelf gedaan. Dat scheelt behoorlijk in de kosten.
Tevens een bedrijf in de buurt is zeker handig, alleen al de reistijd is mooi meegenomen. En je kunt altijd kijken hoe de stand van zaken is.
Expertise is zeker aanwezig. Ook is er leven na een restauratie en dan is een bedrijf om de hoek heel handig, je zult toch altijd onderdelen nodig hebben.
In ieder geval suc6 met de restauratie van je Amazon.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-02-2010 21:25 #94663 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Restauratie adres gezocht
<p>Ook ik heb goede ervaringen met Tom's Classics. M'n 144 komt elke keer keurig door de APK, ook met laswerk etc.</p><p>De Amazon Combi is door hem mooi voorzien van nieuwe schelpjes en bijbehorend laswerk, en ik vind voor een goede prijs.</p><p>Het is er w&eacute;l nogal rommelig, maar de lasser/plaatwerker is een artiest en Tom is betrouwbaar en aardig en weet heel veel van de diverse Volvo's.!</p>

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• Stephan de Bruijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 22:51 #94662 door Stephan de Bruijn
Beantwoord door Stephan de Bruijn in topic Restauratie adres gezocht
Allemaal bedankt voor jullie positieve reacties mbt Tom, was daar zelf ook al wel positief over en de kwaliteit die ik gezien heb aan de Lenteweg was okay, dat is ook niet het probleem. Dank alvast voor de reacties. Stephan

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD