nieuw
- Gerard Goes (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-02-2010 16:41 #49201
door Gerard Goes (GAST)
nieuw is gemaakt door Gerard Goes (GAST)
Hallo allemaal, mijn naam is Gerard Goes, woon in Helmond en ben sinds 3 weken in het bezit van mijn super coole amazon uit 67.
Ik heb de auto geerft van mijn vriend en ben er ook erg trots op en wil graag zelf knutselen aan de auto en zelf de auto onderhouden, niet omdat ik geen geld wil uitgeven aan de auto maar uit liefde voor de auto en voor mijn kameraad maar nu wil het dat ik best technisch ben maar geen verstand van auto's heb. Is er iemand die ook in Helmond of in de buurt woont die mij zou willen helpen/ leren hoe ik de auto kan onderhouden en afstellen e.d.?
Met vriendelijke groet,
Gerard
Ik heb de auto geerft van mijn vriend en ben er ook erg trots op en wil graag zelf knutselen aan de auto en zelf de auto onderhouden, niet omdat ik geen geld wil uitgeven aan de auto maar uit liefde voor de auto en voor mijn kameraad maar nu wil het dat ik best technisch ben maar geen verstand van auto's heb. Is er iemand die ook in Helmond of in de buurt woont die mij zou willen helpen/ leren hoe ik de auto kan onderhouden en afstellen e.d.?
Met vriendelijke groet,
Gerard
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Han Misdom
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-02-2010 22:48 #94691
door Han Misdom
Beantwoord door Han Misdom in topic nieuw
<p>Gerard,</p><p>De uitgeverij Haynes heeft een hele goede Owners Workshop Manual (welliswaar in het Engels) Hierin staat werkelijk alles duidelijk in beschreven. Als je een beetjes technische aanleg hebt is dit een ideaal boek.</p>
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-02-2010 16:06 #94690
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic nieuw
<p>allereerst: welkom!</p><p>en voor onderdelen, én goed advies, kan je naar Martens Autoparts; bij jouw "om de hoek" in Deurne!</p>
Groet, Hans
- Gerard Goes (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-02-2010 08:14 #94689
door Gerard Goes (GAST)
Beantwoord door Gerard Goes (GAST) in topic nieuw
Dank je wel voor jullie reaktie.
Ik wist het bestaan van Martens al want daar heb in mijn deurrubbers gehaald en we hebben een tijd staan praten, dat boek is een hele goede optie en die zal ik gaan kopen.
Het had me alleen buiten erg leerzaam ook gezellig geleken om samen met iemand aan de auto te sleutelen.
Ik wist het bestaan van Martens al want daar heb in mijn deurrubbers gehaald en we hebben een tijd staan praten, dat boek is een hele goede optie en die zal ik gaan kopen.
Het had me alleen buiten erg leerzaam ook gezellig geleken om samen met iemand aan de auto te sleutelen.
- Frans Post (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-03-2010 11:44 #94688
door Frans Post (GAST)
Beantwoord door Frans Post (GAST) in topic nieuw
Hey Goesje, je kunt natuurlijk altijd eens even naar het noorden komen