Bijzondere P1800 te koop gezien
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-03-2010 11:35 #49159
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Bijzondere P1800 te koop gezien is gemaakt door Lars Rengersen
Via de
1800 list
kwam ik achter een bijzondere
advertentie op Craigslist
:
<span style="font-weight: bold;">63 Volvo P1800 Never driven/New - $25000 (Albany)</span>
Rare Estate find!! This fine example comes from the family of a well known Boston Area Volvo Dealers Collection. This car has never hit the ground. Odometer shows.7 miles. The sound of the doors, the smell when you open the Bonnet. Absolutely like going back in time. There are also some out buildings filled w/boxes and boxes of parts. Some are Large, and when opened one was what looks to be Dashboard for same model auto. Other boxes/crates when opened show interior panels,ect The boxes do need to be gone through as we don't know what's there.We are currently going through the Part Numbers and will try to post a list of the inventory. This is a wharehouse of Vintage Volvo parts and will take some time to go through and organize. Possibly an Auction??? Sorry no pics allowed for these items, the Estate is firm on that. <!-- START CLTAGS -->
Vreemd genoeg helaas geen foto's.
Als dit waar is wel erg bijzonder (en dan omgerekend in euro's niet eens echt duur).
Volgens mij gaat iemand van de 1800 list kijken, dus hopelijk volgen er toch nog foto's.
Groeten Lars
<span style="font-weight: bold;">63 Volvo P1800 Never driven/New - $25000 (Albany)</span>
Rare Estate find!! This fine example comes from the family of a well known Boston Area Volvo Dealers Collection. This car has never hit the ground. Odometer shows.7 miles. The sound of the doors, the smell when you open the Bonnet. Absolutely like going back in time. There are also some out buildings filled w/boxes and boxes of parts. Some are Large, and when opened one was what looks to be Dashboard for same model auto. Other boxes/crates when opened show interior panels,ect The boxes do need to be gone through as we don't know what's there.We are currently going through the Part Numbers and will try to post a list of the inventory. This is a wharehouse of Vintage Volvo parts and will take some time to go through and organize. Possibly an Auction??? Sorry no pics allowed for these items, the Estate is firm on that. <!-- START CLTAGS -->
Vreemd genoeg helaas geen foto's.
Als dit waar is wel erg bijzonder (en dan omgerekend in euro's niet eens echt duur).
Volgens mij gaat iemand van de 1800 list kijken, dus hopelijk volgen er toch nog foto's.
Groeten Lars
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
15-03-2010 17:55 #94937
door Danny Meeuwessen (GAST)
1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic Bijzondere P1800 te koop gezien
<p>Ja een foto'tje zou wel stoer zijn. Dit is nou de enige situatie waarvan ik zou denken: rij niet meer met die auto, laat die 7 mijl op de teller staan. Alle opgeknapte concoursauto's zijn grappig, maar tenslotte zijn ze feitelijk gemaakt om mee gereden te worden.</p><p>Al zou het wel interessant zijn om te zien of alles het nog deed zoals motor, klokjes, etc.</p><p> </p>
1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.
15-03-2010 18:12 #94936
door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Bijzondere P1800 te koop gezien
De advertentie is er alweer af.
Volgens mij was het een hoax, het klinkt te goed om waar te zijn.
Volgens mij was het een hoax, het klinkt te goed om waar te zijn.
15-03-2010 21:27 #94935
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Bijzondere P1800 te koop gezien
Ach, ook in NL zijn er mafkezen die auto's kopen om ze stil te laten staan en ernaar te gapen. Als ze dan vervolgens enkele generaties later verkocht worden, kunnen ze waarschijnlijk niet meer rijden, Toe aan een complete revisie.
Maar toch, het is wel een sterk staaltje 'new old stock'!
Maar toch, het is wel een sterk staaltje 'new old stock'!
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl