gezocht: juridische ondersteuning Vereniging
- Thejoh Zomer (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-04-2010 19:24 #49096
door Thejoh Zomer (GAST)
Thejoh Zomer, vicevoorzitter VKV
gezocht: juridische ondersteuning Vereniging is gemaakt door Thejoh Zomer (GAST)
<p>We hebben wat akkevietjes bij de onderdelenshop omtrent (al of niet afgesloten) contracten in gidsen, plaatsingen op Internet e.d. Het gaat niet om heel hoge bedragen maar voor de Onderdelenshop toch ook geen kleinigheden.
Is er een advocaat/jurist binnen de Vereniging die ons als vrijwilliger kan adviseren en ondersteunen in deze zaken? </p><p>Graag een reactie naar ondergetekende. </p><p>Thejoh Zomer, vicevoorzitter </p>
Is er een advocaat/jurist binnen de Vereniging die ons als vrijwilliger kan adviseren en ondersteunen in deze zaken? </p><p>Graag een reactie naar ondergetekende. </p><p>Thejoh Zomer, vicevoorzitter </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
13-04-2010 22:08 #95251
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic gezocht: juridische ondersteuning Vereniging
Kan de vereniging niet gewoon een jurist betalen voor dit soort zaken?
- Ronald Menges
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
13-04-2010 22:14 #95250
door Ronald Menges
Beantwoord door Ronald Menges in topic gezocht: juridische ondersteuning Vereniging
Kan Niek de Boer dit niet sponsoren?
- Bezoeker
-
14-04-2010 17:03 #95249
door
Beantwoord door in topic gezocht: juridische ondersteuning Vereniging
<p>Een jurist inhuren kan altijd nog.</p><p>Vind het een goede zet van Thejoh Zomer!</p><p> </p>
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-04-2010 23:13 #95248
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic gezocht: juridische ondersteuning Vereniging
<p>Ik kan het wel,maar ik wil het niet.Dus eigenlijk net als de vereniging met het belangrijke verschil ,dat het mijn zaken niet zijn,maar wel die van de vereniging.</p><p> </p>
- Ronald Everts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2010 21:53 #95247
door Ronald Everts
Beantwoord door Ronald Everts in topic gezocht: juridische ondersteuning Vereniging
<p>Tejoh,</p><p>Sedert 20 april 2010 mag ik het redactie team versterken van VKM; leuke artikelen in een erg mooi verenigingsblad</p><p>Mijn dagelijkse boterham verdien ik daar entegen met artikelen uit het wetboek </p><p>voorzover nog actueel , je kunt mij altijd even bellen voor vrijblijvend advies tel kantoor 0174 444880 </p><p>Ronald Everts </p><p>
www.evsadvocaten.nl
</p>
- Thejoh Zomer (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-05-2010 08:30 #95246
door Thejoh Zomer (GAST)
Beantwoord door Thejoh Zomer (GAST) in topic gezocht: juridische ondersteuning Vereniging
<p>Ronald, </p><p>Dank voor je aanbod. Ik heb je ondertussen al gemaild. </p>