Stralen lukt nu wel.
- Albert Smallegange (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
25-04-2010 15:44 #49072
door Albert Smallegange (GAST)
Stralen lukt nu wel. is gemaakt door Albert Smallegange (GAST)
<p>Zoals jullie een paar weken terug konden lezen had ik problemen met het stralen van de vooras en ander klein spul.</p><p>Kreeg toen diverse reactie`s en daaruit bleek dat de aanvoer van grit bij de meeste hobyisten het grootste probleem was, ook bij mij, heb er wat opgevonden en ik straal nu met plezier al het kleine spul zelf kaal.</p><p>Dit is mijn oplossing ( blijft hobby werk ) Heb aan de zuig slag van het pistool een flexibelle slang van 40 mm gemaaktdie gaat via een verloop naar een 50 mm plastic pijp van 3 m en die hangt aan de ladder, het straal grit gaat in de plastic pijp en zorgt woor een continu aanvoer van straalgrit bij het straal pistool.</p><p>Als er interresse is zal ik wel een foto plaatsen.</p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ron Linssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-04-2010 14:51 #95342
door Ron Linssen (GAST)
Beantwoord door Ron Linssen (GAST) in topic Stralen lukt nu wel.
<p>Dag Albert,</p><p>deze modificatie klinkt zeer interessant. Ik heb zelf een tweecilinder compressor met een capaciteit van 200 liter. Op zich gaat het stralen wel, echter het kan beter. Misschien dat jou modificatie daadwerkelijk een verbetering is. Ik kan me geen voorstelling van de modificatie maken. Zou je mij misschien een foto kunnen sturen ? Mijn e-mail adres is
linssen-linden@scarlet.nl
</p><p>Alvast bedankt. Mvg Ron </p>
29-04-2010 16:55 #95341
door Arjan Vrielink (GAST)
Of nog beter, de foto's op het forum plaatsen, dan kunnen we allemaal mee genieten
.
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Stralen lukt nu wel.
Of nog beter, de foto's op het forum plaatsen, dan kunnen we allemaal mee genieten

.