Naafdopjes Amazon

• Arco Ruighaver (GAST)
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
30-04-2010 11:31 #49057 door Arco Ruighaver (GAST)
Naafdopjes Amazon is gemaakt door Arco Ruighaver (GAST)
<p>Ik heb 4 naafdopjes welkeik op mijn amazon wil plaatsen. Het lijkt me wel mooi staan in de breede velgen.</p><p>Nu moet ik de dopjes even schoonmaken, en ik zie dat ze volledig verchroomd zijn, hoort de bovenkan zwart te zijn, met de verchroomde V eruit stekend? ik heb ze wel eens gezien met een rode ondergrond voor een ouder tyoe volvo, maar hoe was dit origineel bij de amazon?</p><p>Gr</p><p>Arco</p>

Volvo P130 MY'67, B20B, M41+OD, 4x 40mm Keihin CVK40 Carbs, TT6 Camshaft, 123Tune+, 4-1 Header, Wolfrace Rims

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang Phoa
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
30-04-2010 16:21 #95388 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic Naafdopjes Amazon
<p>Mijn geheugen vertelt mij niks over naafdopjes als accessoire voor de Amazon en het absolute standaard naslagwerk van Kim Frandsen - Ole Callesen (ISBN 87-91427-13-4) laat in het overzicht van de accessoires niks zien over naafdopjes.</p><p>Dan blijven de andere modellen over, en gok ik: rood voor de 1800 E(S) en zwart voor de 142GT. Maar ik hoor het graag, als iemand dit met zekerheid kan vertellen.</p><p> </p><p>Doe in de tussentijd wat jij leuk vind voor jouw auto, ik mag graag een stalen velg zien - al dan niet in de kleur van de koets - met naafdoppen, chromen wielbouten en rechte velgsierringen.</p>

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD