Foto zandstraal pistool
- Albert Smallegange (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
02-05-2010 22:21 #49052
door Albert Smallegange (GAST)
Foto zandstraal pistool is gemaakt door Albert Smallegange (GAST)
<p>Hier is een foto over de modificatie van het zandstraalpistool, waardoor ik als hobyist wel goed kan zandstralen.</p><p>Als er nog vragen zijn kan je me tel nr mailen dan kan ik het nog wat toelichten.</p><p>groetjes AW Smallegange</p><p><a onclick="pageTracker._trackEvent('new-done-click', 'thumb');" href="
img91.imageshack.us/i/foto2uq.jpg/
">
img91.imageshack.us/img91/852/foto2uq.th.jpg
" width="150" height="47" alt="" />
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marco Nas
- Junior lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 20:35 #95401
door Marco Nas
Beantwoord door Marco Nas in topic Foto zandstraal pistool
Hallo Albert. Niks mis met de foto hoor, gewoon op klikken en het is allemaal goed te zien, is toch een stuk duidelijker dan een verhaal, hoe goed uitgelegd ook, bedankt. Gr, Marco.
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-06-2010 12:43 #95400
door Marcel Smelter (GAST)
Amazon Combi '66
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic Foto zandstraal pistool
<p>Op marktplaats zijn zandstraalpistolen scherp aan te schaffen, met alle respect hoor.</p><p>Met bovenvulbekers en meerdere mondjes.</p><p>Wat voor straalmateriaal heb je de beste ervaring? Wordt dat niet een vreselijke stofbende?</p><p>gr marcel</p>
Amazon Combi '66
- Albert Smallegange (GAST)
- Junior lid
-
Minder
Meer
04-06-2010 14:54 #95399
door Albert Smallegange (GAST)
Beantwoord door Albert Smallegange (GAST) in topic Foto zandstraal pistool
<p>Hallo Marcel, het klopt dat er van alles te koop is, maar ik vind het bijna allemaal "troep". Ben al jaaaren aan het prutsen, en ook straal ik wel eens kleine stukjes en dat gaat nog wel.</p><p>Maar ik wilde nu de assen van mijn Amazon stralen en dat werd gewoon een gebed zonder eind, na 1 a` 2 minuten een bovenlader of beker opnieuw vullen duurde mij veel te lang.</p><p>ik zocht dus een manier waarmee ik voor minimaal 5 a`7 minuten continu aanvoer heb van straalgrit zonder gestotter of steeds opnieuw vullen, vulpijp kan tot 15 kg straalgrit hebben.</p><p>Ik straal op een groot stuk landbouw folie waarop een opengewekte IBC staat die +/- 80 % opvangt wat ik dan gewoon weer in mijn pijp gooi. ik gebruik fijn en grof straalgrit, draag een vol gelaats masker .</p><p>Dit is ij mijn ogen de beste en goedkoopste oplossing ( pistool+ pijp 40,00 euro ) om hobby matig te stralen.</p><p>Gr Albert.</p>