My V-O-L-V-O
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-05-2010 10:20 #49048
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
My V-O-L-V-O is gemaakt door Lars Rengersen
Onlangs een Volvo 245 aangeschaft en er gaat een hele nieuwe wereld voor me open na even zoeken op Internet 
<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" www.youtube.com/v/tKOVF1qwPzI&hl=nl_NL&fs=1& " />
Maar pas op dat je niet verdwaalt in de gerelateerde video's
Over de 142
En in de remix
Groeten Lars</object>

<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" www.youtube.com/v/tKOVF1qwPzI&hl=nl_NL&fs=1& " />
Maar pas op dat je niet verdwaalt in de gerelateerde video's
Over de 142
En in de remix
Groeten Lars</object>
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-05-2010 16:42 #95418
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic My V-O-L-V-O
<p>Welkom in de illustere wereld die Volvo-140/240 heet!</p><p>en voor je 't weet zit je weer uren filmpjes te kijken.....
</p>

Groet, Hans
04-05-2010 17:42 #95417
door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic My V-O-L-V-O
Komt er nu een stapeltje Amazons te koop

05-05-2010 10:04 #95416
door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic My V-O-L-V-O
Het leuke aan de 200-serie vind ik dat de onderdelen echt een stuk makkelijker (en goedkoper) te krijgen zijn.
Maar ik moet inderdaad keuzes maken, er gaan waarschijnlijk twee project Amazons en misschien een project 1800ES in de verkoop.
Maar ik moet inderdaad keuzes maken, er gaan waarschijnlijk twee project Amazons en misschien een project 1800ES in de verkoop.