Bilstein schokdempers bestellen in buitenland
- Mark Murre (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2010 12:27 #48995
door Mark Murre (GAST)
Bilstein schokdempers bestellen in buitenland is gemaakt door Mark Murre (GAST)
<p>Beste mensen, ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met schokdempers kopen in bv America?</p><p>Ik wil namelijk 4 schokbrekers van Bilstein onder mijn Amazon Combi maar heb het geld niet om ze hier te bestellen en zag dat ze beter te betalen zijn in America of zijn dit niet de juiste schokdempers? </p><p>
www.nextag.com/Bilstein-B46-1412-H0-69185797/prices-html
</p><p> </p>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
28-05-2010 13:16 #95586
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Bilstein schokdempers bestellen in buitenland
Volgens mij moet je voor de Amazon de B46-0283 en B46-0293 hebben. In elk geval voor de Sedan, maar volgens
www1.carparts-cat.com/webkat.asp?SID=0195241142672701018009
voor de combi ook.
Ik heb ze zelf een keer via eBay in America gekocht. Dat was in juni 2009 en toen had ik er vier voor 325 inclusief alles (verzenden, invoerrechten, etc) in Nederland.
Destijds waren BILSTEIN SHOCKS VOLVO P1800 P1800E P1800ES 121 122 122S bij techdeals1 het meest gunstig (incl. verzenden).
Helaas zijn ze inmiddels daar weer wat duurder geworden en werkt de koers van de euro/dollar ook niet helemaal mee.
Aangezien die currency converter nog wat optmistisch is, vraag ik me af of het nog wel echt goedkoper is.
Ik heb ze zelf een keer via eBay in America gekocht. Dat was in juni 2009 en toen had ik er vier voor 325 inclusief alles (verzenden, invoerrechten, etc) in Nederland.
Destijds waren BILSTEIN SHOCKS VOLVO P1800 P1800E P1800ES 121 122 122S bij techdeals1 het meest gunstig (incl. verzenden).
Helaas zijn ze inmiddels daar weer wat duurder geworden en werkt de koers van de euro/dollar ook niet helemaal mee.
Aangezien die currency converter nog wat optmistisch is, vraag ik me af of het nog wel echt goedkoper is.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Mark Murre (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-05-2010 00:44 #95585
door Mark Murre (GAST)
Beantwoord door Mark Murre (GAST) in topic Bilstein schokdempers bestellen in buitenland
<p>Hey Lars, ik heb inderdaad ook meerdere nummers voorbij zien komen maar het nr dat ik nu gebruikt heb dat kwam van deze site
www.websitefolder.net/VPAUTOPARTS/Amazon(3).asp
het gaat hier dan om de achterschokdempers die zijn namelijk het duurst voor de Combi. En die van jou op Ebay heeft inderdaad nu weinig zin,even de euro weer wat stijgen...haha!</p>
- Willem Oorschot (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-06-2010 18:59 #95584
door Willem Oorschot (GAST)
Beantwoord door Willem Oorschot (GAST) in topic Bilstein schokdempers bestellen in buitenland
Heb je al eens gekeken op skandix.de ?Zijn daar redelijk goedkoop geprijsd.
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-06-2010 12:35 #95583
door Marcel Smelter (GAST)
Amazon Combi '66
Beantwoord door Marcel Smelter (GAST) in topic Bilstein schokdempers bestellen in buitenland
<p>De dollarkoers is stijgende hou dat goed in de gaten.</p><p>In Engeland wil het ook nog wel eens gunstig geprijst zijn.</p><p>gr marcel</p><p> </p>
Amazon Combi '66