jammer noordwest

• Rene Brandt
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-06-2010 16:51 #48973 door Rene Brandt
jammer noordwest is gemaakt door Rene Brandt
<p>zoals bij activiteiten te lezen is gaat de familierit niet door.</p><p>de rede is een gebrek aan belangstelling , vorig jaar zagen wij de bui al hangen , met ongeveer 8 auto's waarvan zeg de helft van de organisatie.</p><p>dit is natuurlijk op zijn zachts gezegd niet leuk mede omdat de organisatie er veel energie en tijd in heeft gestoken in </p><p>o.a. een prachtige puzzel-toerrit uit te zetten , aanvragen ontheffing bij rijkswaterstaat zodat wij met de auto"s door de slagbomen bij de hondsbosse zeewering mochten rijden , langs de kustlijn om prachtige foto"s te maken.</p><p>bespreken restaurant en prijsuitrijking met leuke prijzen.</p><p>al met al was dit een prachtige dag waarvoor onze dank aan de organisatie.</p><p>buiten de organisatie 4 of 5 auto's , dit kan toch niet waar zijn?? , het is wel waar , en dat bij een club met ongeveer 4000 leden , onbegrijpelijk.</p><p>wat mij ook opvalt is dat er heel weinig mensen gebruik maken van de mogelijkheid om eens mee te doen met een activiteit in een andere regio.</p><p>zo zijn wij regelmatig te gast bij regio oost of zuid (indien dit mogelijk is) , maar het valt op dat wij dan vaak ook de enige zijn buiten de regio , jammer.</p><p>wat regio noordwest betreft , wij hopen dat er in de toekomst wel voldoende belangstelling komt voor een familiedag-toerrit.</p><p> </p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Oudijk
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
08-06-2010 22:50 #95677 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic jammer noordwest
Hallo Rene,ook wij waren verbaast van de weinige opkomst die dag,maar het jaar daarvoor bij het Ford museum was het ook al niet veel beter.Vorig jaar mee gedaan met de rit in Assen bij Volvo dealer Broekhuizen vandaan en daar waren toch een respectabel aantal deelnemers. Dit jaar meegedaan bij regio noord uit Appelscha en ook daar een leuk aantal deelnemers.Wat het hier in regio Noord west is, ik weet het niet ,maar ik hoop in de toekomst dat er meer animo voor dit soort evenementen bij de regio Noord West komt.Gr Jan Oudijk.(rode amazon met wit dak)

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-06-2010 22:06 #95676 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic jammer noordwest
<p>Wij zijn het jaar daarvoor mee geweest, dat was toen de eerste keer dat dit werd georganiseerd en toen hadden we de gedeelde eerste plaats. Mooie rit, ik ben op plaatsen geweest waar ik nog nooit geweest ben ook al kom ik zelf uit die streek. We hadden toen erg veel regen, dat was wel jammer maar ok&eacute; ook dat kan gebeuren. Er deden toen een auto of 15 mee. Echter 2009 konden wij niet mee doen omdat men de rit toen tegelijkertijd had gepland met de beurs in Utrecht. Dit is dan natuurlijk vragen om een kleine opkomst. Goed ik had dan op zaterdag naar de beurs kunnen gaan en zondag de rit kunnen doen. Maar ik ben niet alleen thuis en niet elk gezinslid vindt mijn hobby zo leuk om dan maar het hele weekend met volvo inde weer te zijn, dus moet je een keuze maken.</p><p> </p><p>Nu had ik begrepen van de organisatie van regio NW dat er tussen de leden van het bestuur en NW geen duidelijke communicatie is geweest, en als er eenmaal afspraken zijn gemaakt met derden dan kun je deze niet meer verzetten. </p><p> </p><p>Misschien is het een idee om met de dichtbijzijnde regio iets te organiseren. Je hebt dan meer mensen om iets te organiseren maar ook meer kans op een grotere opkomst.</p>

• Joan Tacx
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
17-06-2010 18:08 #95675 door Joan Tacx
Beantwoord door Joan Tacx in topic jammer noordwest
Hallo allemaal,

Het is triest om te horen dat het animo terug loopt.
Dit gebeurt ook al in regio Midden maar ook met het 140 register.

Samen met een andere regio wat organiseren is zeker een mogelijkheid.
Maar het is misschien ook goed om te onderzoeken waarom dit gebeurd.

Als ik even naar me zelf kijk. Let ik niet zo veel meer op de mailtjes die automatisch vanuit de V44 site verstuurd worden
met daarin een link naar een nieuwsbrief. Jammer maar dat gebeurt als je heel veel mailtjes binnen krijgt.
Activiteiten worden dan niet onder de aandacht gebracht.

Als Regio West sturen wij nog steeds de nieuwsbrief vanuit een eigen mailbox.
Het voordeel hiervan is, dat de leden een email krijgen met een bestand er in.
Hier wordt eerder naar gekeken dan een linkje.

Misschien dat dit verandert wordt met de nieuwe website.

Groet
Joan (Regio West)

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD