vorige eigenaar
- Wouter van Pernis (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-06-2010 13:50 #48969
door Wouter van Pernis (GAST)
vorige eigenaar is gemaakt door Wouter van Pernis (GAST)
Heb je dat ooit meegemaakt? Vanmiddag komt een '81-er Mercedes 200-serie op me af, terwijl ik een chromen eindstukje op de uitlaat aan het schroeven ben. Blijkt een eigenaar te zijn die mijn 142 acht jaar geleden in zijn bezit had! Over toeval gesproken...De jongen was aangenaam verrast over hoe weinig de auto optisch achteruit was gegaan in die acht jaar tijd, en wist me nog het één en ander te vertellen over wat er destijds allemaal was aangepakt (o.a. nieuwe motor, gasinstallatie en nog wat zaken). Nuttige informatie was ook dat bij het inbouwen van een nieuw dashboard het waarschuwingslampje van de accu ("amp") en van het wegvallen van de oliedruk ("oil") per abuis zijn omgewisseld!
Was er tweemaal mee naar Zuid-Spanje getoerd, en uit zijn verhaal bleek ontegenzeggelijk dat hij heimwee had naar de relaxte 142. Met het aanbod of ik nog interesse had in een blikje groene verf van destijds om de lak bij te werken gingen we weer uit elkaar. Geinig toch?
Was er tweemaal mee naar Zuid-Spanje getoerd, en uit zijn verhaal bleek ontegenzeggelijk dat hij heimwee had naar de relaxte 142. Met het aanbod of ik nog interesse had in een blikje groene verf van destijds om de lak bij te werken gingen we weer uit elkaar. Geinig toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Joan Tacx
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
17-06-2010 17:57 #95681
door Joan Tacx
Beantwoord door Joan Tacx in topic vorige eigenaar
Zo zie je maar weer,
Zelfs voor deze Mercedes rijder geldt
<span style="font-weight: bold; color: rgb(51, 102, 255);"> "oude liefde roest niet"</span>
Zelfs voor deze Mercedes rijder geldt
<span style="font-weight: bold; color: rgb(51, 102, 255);"> "oude liefde roest niet"</span>
- Wouter van Pernis (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-06-2010 21:58 #95680
door Wouter van Pernis (GAST)
Beantwoord door Wouter van Pernis (GAST) in topic vorige eigenaar
Mooi gezegd!